This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wie gebruikt z'n scooter voor op straat??

Mark@Typhoon

Old member
Hey mensen,

Vraag ik me toch wel eens af:

Wie gebruikt z'n scooter op de straat en welke scooter (aangezien velen er meerdere hebben)...

Want vraag me gewoon eens af of er meerdere zijn met een leuk vlammend setupje die niet bang zijn voor de strenge hand der wet

ikke maar hij is ook nie voorruit te pissen, als ik aangehouden wordt heb ik (maar) 1,5 kw duzzz dat risico neem ik wel. En daar in tegen bne ik veel te lui om te fietsen

ik ga ermee naar m'n werk
Dr tuned-17.5mm - yasuni R en nog wat pretspul

dat ligt dus midden in de stad
heeeeeel veel politie maar nog nooit een stopteken o.i.d gehad

dat bedoelt hij niet
als je een vlammende bak hebt ga je af en toe op op vrije dagen flink vlammen
en niet elke dag naar school...

Ik gebruik mijn scooter voor weggebruik ja. Ik gok dat ik toch maar 1,4 kw heb ofzo. Dus hij loopt niet hard, en heeft niet zo'n vete setup.

Verder heb ik nog zo'n brommertje, maar dies nie verzekerd.
Die verzeker ik als ik een Zip heb, want met de Zip die ik van plan ben "snel" te maken, ga ik niet de weg op.

ik heb op dit moment een neos die veel stil staat ivm verbouwingen aan dat ding en die is niet voor dagelijks vervoer of zo,gewoon voor de fun

verder een nrg mc3 die onbegrensd loopt, die is wel voor dagelijks vervoer.:W

Als je btw gewoon logish na denkt dan weet je waar ze staan en dan neem je een "alternatieve" route.

Is maar een tip

Originally posted by -recon-
Als je btw gewoon logish na denkt dan weet je waar ze staan en dan neem je een "alternatieve" route.

Is maar een tip

jah dat zal best, maar een 'echt' vlammende scoot is ook niet geschikt voor dagelijks gebruik, hij is voor de fun maar niet echt iets waar je altijd op kan/ wil vertrouwen denk ik. Als je ziet hoeveel benzine / slijtage enz er dan bij komt kijken.

Nou ik rij toch elke dag met me scootertje naar school, is niet een bizare setup maar wel vlammend.... Benzine Tja daar kies je voor.. ik heb maar een 5 liter tank en kan er 2x heen en terug naar me school Maar goed, vlammen is benzine zuipen niets aan te doen he

wtf? dat snap ik ff niet; want kijk;
vriend van mij gaat nu 68; hij moest eergisteren ofzow op de rollenbank en hij kreeg GEEN boete.!!!
hij zei dat de cops alleen naar de uitlaat keken enz.
hij heeft alles standaard; behalve vario-plaat is eruit.

ik heb nu ook alles standaard; behalve vario-ring eruit; ik ga nu 71. krijg ik nou wel een boete of niet? :?

(de km/u`s zijn hier met auto gemeten.)

Wow, hoever woon jij van je school af?

Toch denk ik dat een scoot met 15+ pk niet geschikt is voor dagelijks gebruik