White Gilera Runner
Dat ik niet weet wat ik wil, is al algemeen bekend bij de meeste op dit forum. Maar 1 ding staat vast en dat is dat de SR nog wel een aantal jaar in mijn bezit zal blijven. Wat dit gaat worden is nog volledig onbekend, mijn doel is om er leven in te brengen. Een leuk leven. Voorbeeld Runner is de toen nog mooie Runner van ScooterCare ..
Najah genoeg bulsjit, let`s begin...
Krizzkros boodt dit frame incl subframe & radiateur voor een leuk prijsje aan op marktplaats gedeelte, het frame was bedoeld om er mee te gaan sprinten/race`n oid. Najah nooit van gekomen dus hij verkocht het. Vele intresse was erop, en dacht agh.. stuur gewoon een PM en zie wel.
Mja, bleek dat alles nog wel aanwezig was, en begon gelijk met bieden en uiteindelijk tot een "verkoop-deal" gekomen, en kwam het 8 uur later brengen..
Kreeg 2 voorvorken, eentje van Runner en eentje van een NRG:
Keeringen/lagers voor de voorvork van de Runner:
Via sletje Ruben_09 heb ik een stel SD carters gefixt, die hij niet meer ging gebruiken. Dus ik naar hem toe en dacht dat de carters nog wel in "redelijke" staat waren, nouw
nee dus..
Blok ga ik
niet laten stralen omdat het tog een straat blokje is, dus een schuur machine gepakt en wezen schuren. Omdat sommige stuken eght GOOR waren, heb ik maar een schroevendraaier er bij gepakt en beetje wezen peuteren.
Hier een foto van een half uur werk, ben nog lang niet klaar, maar het is al vast een idee hoe goor het blok is/was..
Ook zaten er nog wat leuke onderdeeltjes in het blok wat ik uiterraad ga gebruiken:
Membraan, Vario, V-snaar, vertandingsdeksel zonder inhoud:X
Als het blok er weer leuker uit ziet, zo leuk dat je er mee durft rondt te lopen. Dan zal ik me carters gaan splitten en kijken hoe de krukas er aan toe is en de lagers vervangen net zoals de lagers van rest van blok...
Binnenkort meer gelul van deze kant denks :!