White Gilera Runner

Status
Not open for further replies.

Daniël

Active Member
White Gilera Runner

Dat ik niet weet wat ik wil, is al algemeen bekend bij de meeste op dit forum. Maar 1 ding staat vast en dat is dat de SR nog wel een aantal jaar in mijn bezit zal blijven. Wat dit gaat worden is nog volledig onbekend, mijn doel is om er leven in te brengen. Een leuk leven. Voorbeeld Runner is de toen nog mooie Runner van ScooterCare ..

Najah genoeg bulsjit, let`s begin...


parts_1.jpg


Krizzkros boodt dit frame incl subframe & radiateur voor een leuk prijsje aan op marktplaats gedeelte, het frame was bedoeld om er mee te gaan sprinten/race`n oid. Najah nooit van gekomen dus hij verkocht het. Vele intresse was erop, en dacht agh.. stuur gewoon een PM en zie wel.

Mja, bleek dat alles nog wel aanwezig was, en begon gelijk met bieden en uiteindelijk tot een "verkoop-deal" gekomen, en kwam het 8 uur later brengen..

Kreeg 2 voorvorken, eentje van Runner en eentje van een NRG:

parts_2.jpg


Keeringen/lagers voor de voorvork van de Runner:

parts_2_2.jpg


Via sletje Ruben_09 heb ik een stel SD carters gefixt, die hij niet meer ging gebruiken. Dus ik naar hem toe en dacht dat de carters nog wel in "redelijke" staat waren, nouw nee dus..

Blok ga ik niet laten stralen omdat het tog een straat blokje is, dus een schuur machine gepakt en wezen schuren. Omdat sommige stuken eght GOOR waren, heb ik maar een schroevendraaier er bij gepakt en beetje wezen peuteren.

Hier een foto van een half uur werk, ben nog lang niet klaar, maar het is al vast een idee hoe goor het blok is/was..

Parts_3.jpg


Parts_3_2.jpg


Ook zaten er nog wat leuke onderdeeltjes in het blok wat ik uiterraad ga gebruiken:

Parts_4.jpg

Membraan, Vario, V-snaar, vertandingsdeksel zonder inhoud:X

Als het blok er weer leuker uit ziet, zo leuk dat je er mee durft rondt te lopen. Dan zal ik me carters gaan splitten en kijken hoe de krukas er aan toe is en de lagers vervangen net zoals de lagers van rest van blok...

Binnenkort meer gelul van deze kant denks :!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Dani ! Blok heb je toch nog redelijk/goed opgeknapt :D....

Hopen dat je snel velgen kan fixen, kan ie eindelijk staan :X
 
oke sorry van de overlast het zat zo jij was de gene die online was omdat je je topic had geupdate en dus bovenaan stond.
maar je bent goed bezig en het ziet er netjes uit

greetz
 
Last edited:
trekpik waarom vraag je dat hier, en als je op post reply drukt dan staat er wel ergens onder aan hoe het moet [IMG*] site [/IMG*] (zonder de*)
 
aaa nee toch.... ding word toch niet wit he :p

das echt de lelijkste kleur man! 8P

Ben benieuwd hoe die gaat worden verder :D
 
Originally posted by A-Bizar
aaa nee toch.... ding word toch niet wit he :p

das echt de lelijkste kleur man! 8P

Ben benieuwd hoe die gaat worden verder :D

hahah lol, kep er ook over zitte denken om veel dingen wit te maken.. maar dat schoonmaken!! omg:p
maar kvin et wel vet.. hoop dat die van yado ook wat word;)
anyway runner ownz:D veel suc7 man!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top