This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wheelie filmpje/pictures topic

Status
Not open for further replies.
zal ik maar weer eens ontopic gaan met franse picjes ?

zonder wheeliebar !
[ir]http://www.thestuntway.com/galeries/img/03.05.2006/IMG_9850.jpg[/ir]

vette pics inne! kerel kan t wel denks :W
Ik heb gister na 3 weken weer is scooter gereden :+

Circles gingen beter als voorheen... dus je kan beter af en toe heel lang niet rijden dan lukt t beter +pippi+

Of hij liep achter zn scooter, en springt er dan weer op. Doet laurens ook in easy stuntin filmpies

toch laurens? :+ help me is

Heerlijk gek vooral het laatste stuk dat ze weg rijden voor die motor politie dat is btw wel ideale stuk om hem kwijt te raken bij azie weg daar Gelijk onder de tunneltjes door

Wie waren het nou dan allemaal ??

Zag zoiezo geloof ik thomas ?

Thomas en jurrien
en ik zat met ingmar en chris in de auto met de camera.
maar het leuke ervan is dat ze door de zelfde motorjood echt 10 minuten daarvoor al waren aangehoude (is ook te zien in het filmpje) maar hij zo aardig wilde zijn om ze door te laten rijden en vervolgens komt die agent ons tegemoet gereden op een autoweg waar hun net me ze 2e flamigo's maakten dus die agent omgekeert en er achteraan. zo is heel het verhaal eigenlijk

foutief beantwoord... ik denk wel dat het erachteraan rennen is en dan erop springen.... wat moet het anders zijn?

foutief beantwoord .

Hij switched gewoon van de ene voet naar de andere .

Hoe wil hij in godsnaam erachteraan rennen en er net opspringen terwijl die scooter gewoon op zen achterwiel staat , dat doet ie dan wel heel goed 8P .

Status
Not open for further replies.