Wheelie filmpje/pictures topic

Status
Not open for further replies.
JA dat is toch ook wle 1 van mijn favo filmpjes...

echt een lekkere dag was dat...lekker weer veel rijden en alleen maar door de stad!

Nooit iets meer van gehoord...
gelukkig!
Maar toen hebben we best veel gedaan voor de bekende in daarin in de stad...,Tunnelbak en azieweg bijv.
 
JA dat is toch ook wle 1 van mijn favo filmpjes...

echt een lekkere dag was dat...lekker weer veel rijden en alleen maar door de stad!

Nooit iets meer van gehoord...
gelukkig!
Maar toen hebben we best veel gedaan voor de bekende in daarin in de stad...,Tunnelbak en azieweg bijv.


Ik zag het ook al idd ;) stukje tunnelbak en idd azie weg echt lagge ik rijd daar zoiezo al nooit laat staan dat jullie daar gaan wheelien ;) haha

Btw Ik was erbij toen remco klapper maakte van sl freestyle, was goed verkeerd:| Stoppiej gelijk voorover toen was het echt goed mis, mjah hoort erbij he
 
paintswaaaats9.png



naamloosssssshr8.png
 
Last edited:
Ik denk toch dat ie switched dan. Want je spring niet zo hoog. Ik heb die stunt ook vele geoefend maar je spring egwoon niet zo hoog 8P.

Maar jah. Iedere x als ikv an plan ben om een filmpje te maken begeeft men slider het. Nu weer! Ik herneem gas doet ie ineens niks meer. Komt niet meer op zen toeren. Dus morgen bezig :S.
 
Zo bedoel ik dat ook helmaal niet sjonnie.

Maar MIJ lijkt het onwaarschijnlijk dat ie er daar weer op springt omdat ik veel filmpjes heb gezien dat ze er achter aan lopen en er weer op springen.
 
wat heb je nou een waffel knaap?
we horen al1 maar praat van jou, maar zien niks. dan ga je vertellen wat wel en niet kan omdat het voor jou onmogelijk is en dan nog is wijs doen?

pm verder maar en hou het ontopic.
 
Aangezien ik nu tijdelijk geen scoot heb probeer ik het op de fiets. Het lukt nu al na een week oefenen nog steeds niet. Het evenwicht houden lukt gewoon niet want als ik me voet opzij doe kan ik niet meer trappen. Vertel... :*
 
heb het ook is geprobeerd op me moeder der fiets , beetje jammer dat de achterrem aan de rechterkant zit en ik hard achterover vloog:p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top