This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wheelie filmpje/pictures topic

Status
Not open for further replies.
Haha, zou het bij mij gewoon vieze carb of iets kunnen zijn ?? En wat doet je scooter als er teveel olie in je benzine zit ..?

Carb schoonmaken is nooit slecht... heb t gister ook nog gedaan... lag ineens plasje vieze zooi onder me scoot van de week

heb m gelijk wat gedraaid, nu blijft ie lopen als ik @ wheelie bar sta..

Zal ook wel een wheeliebar willen, vind het alleen zonde + dat ik nog lang niet alle tricks kan.. Alleen nog maar zo lang wheelien als ik wil, 1 knie op het zadel en 2 knienen op het zadel ..

Maar lijkt me gewoon zo ongelofelijk vet en tof om te wheelien met wheeliebar .. ziet er ook echt meesterlijk uit ..

beter post je morgen fotos van je wheeliebar!!!!+ralf+

moet em aan de zijkanten nog ff inkorten want hij is echt gruwlijk lang 8P. Maar jah post hem wel ff als ik weer thuis ben vandaag. Hij is namelijk nog niet 100% af. Kun je ook men nieuwe achterlicht zien .

Maar ik blijf dus echt met heeeel veel moeite op men slider zitten als vertikaal staat...

Iemand nog goede tips voor lekker handschoenen deze winter, moet er natuurlijk wel een beetje mee kunnen wheelien .. mn scooter rijdt weer goed trouwens, zitten alleen iets te zware rolletjes in nu ..

Iemand hier nog wat tips voor circles?
Het lukt me wel om 2 a 3 rondjes te draaien met hele kleine draaicirkel :X
Maar zodra ik er 2/3 heb gedraaid gaat me scooter automatisch verkeerde kant op hange..

Duidelijk dat ik iets fout doe wss de kleine draaicirkel maar lukt me niet om grotere te maken..

is dat met je been ernaast?

je hangt ws niet genoeg 1 kant op..waardoor je vanzelf weer rechtdoor gaat rijden zeg maar...

succes ermee! beetje wheelien bij het stadion daar vollop wijs

Laurens

hoe doe je het?
zittend of met knie op zadel?

zittend vind ik zelf echt het moeilijkst.... dit heb ik ook nog steeds niet onder de knie....

grote draaicircles zijn lastiger (bv rotonde formaat) dan op hooguit 2 vierkante meter te circlen...

dus ik denk niet dat je circles te klein zijn.... het is gewoon een kwestie van oefenen, en doorhebben hoe het zit

toen ik circles aan het leren was, kreeg ik hier en daar ook genoeg tips... maar je moet het zelf toch leren

dus: je kijkt over je stuur links of rechts (ligt dr aan welke kant je om draait) naar de grond
je moet lichtelijk naar binnen leunen

en verder zijn er geen tips

succes

is dat met je been ernaast?

je hangt ws niet genoeg 1 kant op..waardoor je vanzelf weer rechtdoor gaat rijden zeg maar...

succes ermee! beetje wheelien bij het stadion daar vollop wijs

Laurens

Ja, ik draai altijd linksom en heb me linkerbeen dus buitenboord..
Stadion is brute plek joh

@ Sebas: met knieen opt zadel lukt het me al helemaaaal niet, maarja idd veel oefenen.
Maar kan altijd vragen naar tips toch Thx iig!

/edit, aangezien ik altijd linksom draai, is het dan noodzaak om juist ver naar links of juist naar rechts te zitten?
Ik ga nu voornamelijk naar links zitten.

En met rechts zitten bedoel ik dan je gewicht zo te plaatsen dat de scooter naar links leunt (meer op de zijkant van het zadel dus)

met zittende wheelies zit ik gewoon een beetje in het midden, alleen wel naar links leunend..en dan af en toe ff naar de bios en weer wheelien naast het stadion...vollop wijs terrein daar gek! zou er graag nog eens naar toe willen!

x

Laurens

met zittende wheelies zit ik gewoon een beetje in het midden, alleen wel naar links leunend..en dan af en toe ff naar de bios en weer wheelien naast het stadion...vollop wijs terrein daar gek! zou er graag nog eens naar toe willen!

x

Laurens

hahaha oke bedankt voor de tip
Oh en als je ooit is komt, meld het ff kom ik cker ook ff checke

Status
Not open for further replies.