This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wheelie filmpje/pictures topic

Status
Not open for further replies.
E.Stuntin_Sebas said:
haha idd

wel tovv btje vallen enzo...

idd

Sebastiaan val Dulken

mja..Inne heeft tot nu toe nog steeds geen chrash foto van mij...
Bij Sebas heeft ze al een archief aangelegd op alfabet

vollop sfeer

en nu gauw foto's posten

x

Laurens

haha je leert t door te vallen en weer opstaan toch :*

ik val eigelijk nie echt vaak... als er wat gebeurt is t meestal de scooter die omvalt ofzo

Ben nog maar 2 x gevallen 8P. Of de scoot 2 x ik 1 x.

Verder stata men stuur nu ineens scheef... Staat meer naar 1 kant nu... Hoop niet dat mijn stuur door midden breekt net als die van WheeleX....

En hoe kan het nou dat men stuur zo heen en weer zwabbert als ik wil staan op men buddy en men handen van het stuur heb? Ik kon het wel altijd maar sinds ik daardoor gevallen ben oefende ik dat niet meer. Nu wou ik het weer doen amar slingert die als een aap 8P. Ligt dat aan men balhoofdlagers of zo?

zou kunnen, haal t is uit elkaar... miss hoef je m alleen wat aan te draaien... voel je vanzelf wel... anders gewoon met hogere snelheid een christ proberen... is makkelijker als je harder gaat...

DvO said:
hehe, zo kon ik er vorige week ook bij liggen

kan je beter niet doen met je r1 denk dat ie er minder goed tegen kan dan mijn gare aerox bij mij valt t niet op als er schade aan zit :+

hoe the fuck kan dat beeld nu gespiegeld zijn?

je filmpt langs de linkerkant, waar dus geen uitlaat zit,
als je dan spiegelt zie je toch ook nog steeds de linkerkant?

OF

ik redeneer zo fout :X

Sandor said:
hoe the fuck kan dat beeld nu gespiegeld zijn?

je filmpt langs de linkerkant, waar dus geen uitlaat zit,
als je dan spiegelt zie je toch ook nog steeds de linkerkant?

OF

ik redeneer zo fout :X

ja dat redeneer je fout ja... als je voor de spiegel staat en je wijs op de spiegel JOUW rechter ook aan.... dan is dat toch ook je linker oor....+ralf+

Status
Not open for further replies.