Wheelie filmpje/pictures topic

Status
Not open for further replies.
Bounkass said:
Ja ja , goeie foto's ! Lijkt me moeilijk fotograferen met digi-cam vanwege de lang durige tijd wat die camera erover doet om foto te maken ?

Maar goed , verder coole fotos ! :W Had die CPI met 'Rox velgen nou een erg zachte band of ? :o

dat over die camera's is niet waar, jij kan gewoon geen foto's maken... je drukt em eerst tot de helft in (dan stel je hem scherp) en als je hem dan doordrukt maakt ie per direct een foto....

en met een spiegelreflex camera gaat alles makkelijker.... mja zoiets kost ook wat;)

en die CPI had idd erg zachte banden ja.... ik zou niet lekker kunnen rijden met zon zachte band... ik heb vaak 1.5 bar in mijn band achter.... hij had echt niet meer dan 0.5 denk ik :P

@ alex... ik vond dat er genoeg stunters waren... het niveau lag hoog genoeg :D et was echt knetter gaaf!!! :D

:D

ik had er ook best bij willen zijn... maja vervoer is bij mij altijd probleem 8P en ik kon zelf niet dusja dan houd t al gauw op...

stephan wil graag nog een x gaan stunten... ik ook wel natuuk... omdat er toch een x van moet komen he... :P

aanstaande zondag word denk enigste dag dat ik nog kan soort van... daarna word t weer een tijdje
niet kunnen denks...

edit: dus beter regelen we wat :)

btw is waynder btje goed of niet? 180cc blok toch? :W wel vet denks

het is een luchtgekoeld ding, dat is 125 cc...

maar hij kan wel aardige circles.... en voor de rest kan ie btje de dingen die jij en ik ook kunnen... niet extreem speciaal...

en ook met zoveel vermogen waren bv het corrigeren van Highchair wheelies erg makkelijk :P

hij kwam bijna op de grond, en gaf gas en klaar ;)

maar... we gaan dan afspreken!!! we gaan wederom ons best doen :)

E.Stuntin_Sebas said:
dat over die camera's is niet waar, jij kan gewoon geen foto's maken... je drukt em eerst tot de helft in (dan stel je hem scherp) en als je hem dan doordrukt maakt ie per direct een foto....

en met een spiegelreflex camera gaat alles makkelijker.... mja zoiets kost ook wat;)

en die CPI had idd erg zachte banden ja.... ik zou niet lekker kunnen rijden met zon zachte band... ik heb vaak 1.5 bar in mijn band achter.... hij had echt niet meer dan 0.5 denk ik :P

@ alex... ik vond dat er genoeg stunters waren... het niveau lag hoog genoeg :D et was echt knetter gaaf!!! :D

Ja .. Daar kwam ik dus ook achter paar weken terug :P Maar niet aan gedacht dat het zo ook kon. :!

Zo, een wheelie :+

P1010065.JPG

ProjectRox said:
Ik heb 0,5 bar in men band zitten nu... Alleen als ik normala rijd en neem een bocht rijd et gaar 8P. Vind het voor het stunten wel chil.

ga jij nou btw ook nog je geheime voetrem plan aan ons vertellen zoals de jongens in frankrijk? of blijft dat toch geheim zodat je volgend jaar volgas orgineel bent:P..

wat ik btw erg jammer vond is dat ik er toch vrij weinig van bakte @ hockenheim...simpele wheelies zijn geen probleem..maar als het op iets moeilijkere trucjes aankwam wilde het niet echt lukken!

@ volgende evenement ga ik KEIHARD oefenen zodat het er nog een beetje leuk uitziet

xje

Laurens

Last edited:
WheeleX said:
Dit kan ook gebeuren..

PDVD_000.jpg

Ging voorover met stoppie :+
ging gelukkig niet hard... scooter stond er wel grappig bij...

he zo stond sebas ze scooter toen ook!
al1 had hij toen een kras van 20 cm op de rug staan door die wheelybar.

Had geen pijn :rolleyes:
maja als jij dat denkt :*

ben filmpje aan t uploaden... is 75mb 8P en der staat eigelijk niet veel boeiends op maja... :#

Status
Not open for further replies.
Back