Wheelie filmpje/pictures topic

Status
Not open for further replies.
ik zie die filmpjes op videogoogle maar voor de helft...

Gister waren we @ Hockenheim... btje wezen stunten... ik vond het echt zooooo wijs daaro... echt te tof!!!
al die duitsers hahaha :D

et was erg wijs.... de foto's volgen later op de dag en het filmpje denk ik ook wel...

doei

Mensen ik had eem een vraagje, hij zal vast wel eens langs zijn gekomen maar heb nou niet echt zin om alo die 109 pagina's af te zoeken :P

Wanneer je een wheeliebar @ scooter bouwt, kan je daarvoor een boete krijgen van de politie, of een waarschuwing oid, of is het gewoon legaal?

Grtz, Remon

dat kan je zeggen ja... maar denk je dat ze dom zijn? ze kijken 1 keer naar die scrape plaat... dan zien ze ook wel dat ie over de grond gaat en dat het voor wheelies is ;)

ik heb 1 keer een ongeluk gehad, waarbij ze mijn scooter ingenomen hadden... toen hadden ze een notitie gemaakt van mijn bar... maar geen boete of eraf gehaald...

laatst gingen ze speciaal voor mij een rollerbank halen... toen zeiden ze NIETS....en die agent zei wel later dat ik moest stunten op een afgesloten weg (ik werd aangehouden om mijn rijstijl om het zomaar te zeggen)

dus hij wist dondersgoed waar die bar voor was....

over het algemeen heb je er niet echt gezeik mee als je je normaal gedraagd...en niet extreem opvalt...
en ik zou hem wel zo maken dat hij zo min mogelijk kan verworden (ivm uitstekende voorwerpen)

strax: fotos van hockenheim

yoooo

hier de foto's die men pa had gemaakt....

IMG_2070Large.jpg

IMG_2072Large.jpg

IMG_2073Large.jpg

IMG_2074Large.jpg

IMG_2075Large.jpg

IMG_2076Large.jpg

IMG_2077Large.jpg

IMG_2078Large.jpg

IMG_2079Large.jpg

IMG_2083Large.jpg

IMG_2085Large.jpg

IMG_2086Large.jpg

IMG_2087Large.jpg

IMG_2089Large.jpg

IMG_2090Large.jpg

IMG_2091Large.jpg

IMG_2097Large.jpg

IMG_2103Large.jpg

IMG_2104Large.jpg

IMG_2105Large.jpg

IMG_2107Large.jpg

IMG_2108Large.jpg

IMG_2109Large.jpg

IMG_2110Large.jpg

IMG_2111Large.jpg

IMG_2112Large.jpg

IMG_2116Large.jpg

IMG_2118Large.jpg

IMG_2120Large.jpg

IMG_2125Large.jpg

IMG_2127Large.jpg

IMG_2128Large.jpg

IMG_2129Large.jpg

IMG_2131Large.jpg

IMG_2133Large.jpg

IMG_2134Large.jpg

IMG_2137Large.jpg

IMG_2138Large.jpg

IMG_2139Large.jpg

IMG_2141Large.jpg

IMG_2142Large.jpg

IMG_2143Large.jpg

IMG_2144Large.jpg

ik heb ook niet echt fotos van het evenement zelf, alleen dit dus ;)

groetjes, Sebastiaan

Vette shit :W

Was niet heel superdruk of lijkt dat maar zo?

ik had opzich ook wel gewilt maar kon niet...
heb nou heel de week al niet kunnen rijden :X

heb vorige week trouwens wel x me record stoppie gemaakt :P echt iets van 30 meter ofzo... die ging echt lekker :D ging niet eens volle snelheid..

WheeleX said:
Vette shit :W

Was niet heel superdruk of lijkt dat maar zo?

ik had opzich ook wel gewilt maar kon niet...
heb nou heel de week al niet kunnen rijden :X

heb vorige week trouwens wel x me record stoppie gemaakt :P echt iets van 30 meter ofzo... die ging echt lekker :D ging niet eens volle snelheid..

niet druk?
hmmmkeeeej...de duitsers kwamen met bakken uit de lucht vallen joh..

niet normaal meer die drukte....en we gingen ook volgas over het circuit rijden haha:P...duitsers kunnen echt niet rijden..ook hendrik niet!

xje

Laurens

Ja ja , goeie foto's ! Lijkt me moeilijk fotograferen met digi-cam vanwege de lang durige tijd wat die camera erover doet om foto te maken ?

Maar goed , verder coole fotos ! :W Had die CPI met 'Rox velgen nou een erg zachte band of ? :o

Status
Not open for further replies.
Back