Bounkass said:Ja ja , goeie foto's ! Lijkt me moeilijk fotograferen met digi-cam vanwege de lang durige tijd wat die camera erover doet om foto te maken ?
Maar goed , verder coole fotos ! :W Had die CPI met 'Rox velgen nou een erg zachte band of ?
E.Stuntin_Sebas said:dat over die camera's is niet waar, jij kan gewoon geen foto's maken... je drukt em eerst tot de helft in (dan stel je hem scherp) en als je hem dan doordrukt maakt ie per direct een foto....
en met een spiegelreflex camera gaat alles makkelijker.... mja zoiets kost ook wat
en die CPI had idd erg zachte banden ja.... ik zou niet lekker kunnen rijden met zon zachte band... ik heb vaak 1.5 bar in mijn band achter.... hij had echt niet meer dan 0.5 denk ik
@ alex... ik vond dat er genoeg stunters waren... het niveau lag hoog genoeget was echt knetter gaaf!!!
Sonic9master said:ooit 499 pk ghostrider motor gehoord? die trekt met 300 nog wheelie
pruttelbakje said:zie ik daar een vision op de achtergrond?:W
ProjectRox said:Ik heb 0,5 bar in men band zitten nu... Alleen als ik normala rijd en neem een bocht rijd et gaar 8P. Vind het voor het stunten wel chil.
WheeleX said:Dit kan ook gebeuren..
Ging voorover met stoppie :+
ging gelukkig niet hard... scooter stond er wel grappig bij...