This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wheelie filmpje/pictures topic

Status
Not open for further replies.
E.Stuntin_Sebas said:
dat is niet waar, je kan toch ook normaal remmen met de auto, is ook schijf met de voet....

en het is maar net wat je gewend ben uiteraard...

@ dvo:
ik snap het punt ff niet, je doet seat standers, en je wil dan je voetrem gebruiken?? :?

maar het is wel MOEILIJKER dan met de hand..
lijkt mij iig echt lastig om echt precies met de voet te remmen..
maar oefening baart kunst..

xje

Meet rene

hij doet geen seat standers, hij staat gewoon, zoals lauwie ook wel is doet op ze treeplank..

mja met een wheely is het echt wel lastig met een voetrem bij te remmen enz, daar gaat het om, met een auto is dat heel veel anders ook.
tuurlijk is het wel mogelijk daarmee, ik zeg alleen dat het met een handrem echt bijna 3 x zo makkelijk zal gaan

en toch zou ik maar wat voorzichtig wezen met die voetjes los.... ik hou er persoonlijk niet zo van om met een peut vermogen mijn achterrem los te laten

maar je vraag is nog niet echt beantwoord....

ik zou et iig niet weten... wat Zipsjezer als zei... probeer die site eens...

Ja, ik trek de wheelie ook niet zo hoog als ik mn voetjes los doe. Verder is het een kwestie van gascontrole, een keer aan je gas gaan hangen en je motor vliegt 400m verder zonder jou

Risico van t vak!

Ik krijg dat dipje dus bijna niet uit mijn sldier in het begin. Nu dacht ik dus aan een imitatie standaard uitlaat zonder catalysator dus. Natuurlijk ontgrezen. En als ik het dan goed heb zou mijn trekkracht dan in het begin veel feller zijn dan met die ginalli gsp. Maar is dit waar dat hij met standaard uitlaat beter trekt?

doe eens een shimmetje( dun ringetje) tussen je varioplaat en je vario bus..
of tussen je half poulie en je vario bus..

ik had namelijk hetzelfde probleem met me slider en die vario..dan loopt je v-snaar niet vrij.

Laurens

Zitten al kleine rignetjes tussen. Vandaag is er 1 extra tussen gedaan en het is al beter. Alleen als ik die standaard uitlaat er onder gooi (volgens die man) trekt ie uit stilstand op et achterwiel weg. En heb nu nog steeds in het begin een heel klein dipje en volgens hem heb ik die niet meer met een standaard uitlaat.... Twijfel erg... Anders gooi ik er een mhr 2006 vario in 8P

Sonic9master said:
lol kreeg net een boete voor wheelie:|

Lol ik ben laatst gematst trok ook een wheelie, reed ik zo een motoragent tegemoed ;P

E.Stuntin_Lau said:
zal ik je me rekening nr pm'en
haha mja wel beter om er een apart motor bij te hebben voor het stunten

kan je tenminste schijt aan schade enzo hebben..

Laurens

hehe, why heb je nog een CBR in de aanbieding dan

Ik moet men carb 40 graden draaien toch? Zat dat vandaag ff te bekijken maar zag alleen het probleem met het gas dingetje op de carb (weet niet hoe je dat noemt 8P). Die houd dat tegen... Dus morgen ff mee bezig nadat ik terug ben van veendam.... Iemand nog tips daarvoor?

omdat et al een aantal paginas niet ech vee fotos gepost zijn, hier mijn bijdrage:

[/img]

voor stephan was het zijn eerste uurtje met zijn wheeliebar (die ook nog niet helemaal af is, er moet nog een andere scrape plaat op komen) en ik vond dat ie al vette dingen erop dee!!!

en ik kan nu beter die flamingo circles in men wheeliebar

vooruitgang 8)

Ik heb ook ladingkje fotos vanochtend ff gemaakt met nieuwe cam :W maar vind ze btje donker... magoed

So... dat was t 8P

Heb nog een filmpje dat ik 4 circles maak :# upload ik nog wel x...

Status
Not open for further replies.