This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wheelie filmpje/pictures topic

Status
Not open for further replies.
Heb het zelf nog nooit geprobeerd met standaard scooter .. .. simpelzat omdat ik daar vrijwel nooit op rij ..

Paar dagen terug wel gewheelied op Beta Arc, met Metrakit70 + std. uitlaat, ging ook wel lekker ..

Jammer bij m'n runner is toch de tank, al tank ik 1 keertje, is het gelijk weer wennen met wheelienn ..

wat alex ook zegt, dat hij best wat toeren mag maken heeft ie best gelijk in...

want als mijn scooters perfect waren afgesteld voor de buurman (woon werk verkeer) is het KUT met wheelien... ik heb liever ietse overtoeren dan perfect afgestelde scooter zeg maar...

Ok dan zal ik dat nog eens overwegen.

Verders heb ik me aangemeld voor de zaterdag in Veendam. Ga ik voor wat foto's stunten. En waarschijnlijk kijkt er dan dus ook publiek mee... Ben benieuwd of dat wat gaat worden. Ben nu in ieder geval druk ebzig om wat nieuwe dingen te proberen en te verbeteren. Komt ook nog iemand op een motor. Wie weet leer ik daar weer nieuwe dingen.

Maar ik wou weer eens gaan staan op mijn buddy maar men voorvork gaat dan gewoon slingeren. En dat deed hij eerst niet. Ligt dat aan mijn sportstuur of zo?

Ligt gewoon aan je evenwicht
Gaat vanzelf over als je t vaker doet... als je gaat staan @ zadel enzo moet je gewoon met hardere snelheid doen in het begin, dan blijf je makkelijker in evenwicht...

Kan je later langzaam leren...

Ik heb al zin in zondag boys :W hopen dat t nou wel doorgaat :#

Ik heb et al eens gedaan. Maar toen was ik eens geflikkerd en had ik et ene tidj niet meer egdaan. Werd mijn scooter gerepareert en zat men voorwiel los 8P. Die is nu aangedraaid en sinsdien doet ie dat.

hahaha . Neej dat heb ik er niet voor over want daardoor was ik dus ook gepleurt. Als er dan iets verkeerd ging ging ie al raar slingeren en daardoor heb ik men scoot laten donderen 8P

Voorwiel heb je toch niet nodig... :*

waar blijven de foto's van iedereen? tis geen blaat topic maar wheelie foto/filmpje topic... wil wel wat kunnen zien he...

Vraag t hier maar ff.
Ik zit nu een beetje met mn staande wheelies op de motor, krijg em netjes de lucht in, maar zit nog een beetje met het remmen, iemand die ongeveer weet hoe mn rempendaaltje afgesteld moet worden?

E.Stuntin_Sebas said:
ja. ga fotos maken dan slet

mijn band doet nog steeds wijs, dus ik kan niet rijden..

Pa's cam is overleden, en ging net ff naar mediamarkt maar ze hadden cam niet meer op voorraad die ik wilde kopen :'( balen...

DvO said:
Vraag t hier maar ff.
Ik zit nu een beetje met mn staande wheelies op de motor, krijg em netjes de lucht in, maar zit nog een beetje met het remmen, iemand die ongeveer weet hoe mn rempendaaltje afgesteld moet worden?

mja met een schijf is het handiger om er een klein handremmetje bij de maken, en er een extra klauw op te zetten misschien, ik zou dan even op www.dutchstuntforum.nl ofzoiets gaan kijken hoe de rest dat doet, schijf is moeilijk te controleren met je voet, dus denk dat het sowieso een handremmetje extra moet worden.

ZipSjezer said:
schijf is moeilijk te controleren met je voet, dus denk dat het sowieso een handremmetje extra moet worden.

dat is niet waar, je kan toch ook normaal remmen met de auto, is ook schijf met de voet....

en het is maar net wat je gewend ben uiteraard...

@ dvo:
ik snap het punt ff niet, je doet seat standers, en je wil dan je voetrem gebruiken?? :?

Denk dat hij op de stepjes staat ..

Hoe moet je gaan leren voor knieén op het zadel? Als ik het nu probeer heb ik totaal geen controle en evenwicht ..

Status
Not open for further replies.