This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wheelie filmpje/pictures topic

Status
Not open for further replies.
ja zeker, ook al had ik 550cc meer, khield jullie niet bij in de bochten hoor :O Maja, khad ook wel zachte banden, en met al dat zand daar durfde ik er niet op te vertrouwen dat ik grip hield

Maar was alsnog leuk om er een beetje achteraan te boeken, en jullie te zien battelen... alhoewel Sebas tog wel erg duidelijk het hardst ging

Tom, ik moet eerlijk zeggen, sebas reed egt veeeel schuiner door de bocht dan jij, en dat zag jij ook toen je in de binnenbocht f*cking hard gevlamt werd

sebas rijd als een mongool :# :*
reezen door amersfoort deed wel hard toen

Zondag zoetermeer met zen alle? moet er nou toch eens van komen of n00h

E.Stuntin_Sebas said:
ach... zoveel harder liep ie nou ook weer niet .... je rijdt gewoon als een oud wijf!!!:*

tis dat ik er niet was...ik rijd veeeeeeeeeeeeeel beter dan sebas uiteraard..
laat dat duidelijk zijn..

haha mja balen..ik heb dus heel wat gemist daaro
volgende keer beter in zoetermeer :W

xje

Laurens

godverdomme wat vet man, vind dat zo erg niet normaal, ik had echt al zoveel moeite met 1 meter hoog springen :? hun doen het gewoon even 8 meter + frontflip ofzo.

8 meter minus een sprong van 3 meter hoog.... jouw snelheid x 10 keer ... dan kom jij ook een heel eind hoor lief

echt lijp die shit... heb thuis echt veel bmx films liggen :W echt wijs die dingen altijd...

ik vraag me alleen af hoe lang ze wel niet bezig zijn met 1 zon sprong te maken... als je al weet wat er bij 1 zon ding komt kijken, kan je nagaan een hele tuin vol

Status
Not open for further replies.