Wheelie filmpje/pictures topic #2

Status
Not open for further replies.
Het zijn de feiten gast :) Niks aan te kleineren ofzo , dat maak jij er nu van ;) En voeg jij wat aan dit topic toe? Nee, dus plz move on

ik wil hier toch nog ff iets over kwijt. Natuurlijk is het logisch dat hij terug moet kijken op vorrige pagina's en dat vind ik ook. alleen vind ik het altijd zo jammer dat op dit forum altijd van die mensen zitten die nieteens meer de moeite willen doen om iemand te helpen terwijl het forum daar toch echt voor is. en opmerkingen als wat interreseert ons het of het je maat is zijn weldegelijk bot. Lijkt wel of je beter niks kunt vragen.

[ontopic]
vroeger ook veel gewheeleyd op fietsen. het zelfs voor elkaar gekregen het frame van een omafiets zonder handremmen door te laten breken van de wheelys. Op de brommer wil het nog niet echt lukken maar dat komt vooral omdat ik er te zuinig op ben.

om 10.000 keer dezelfde vraag te beantwoorde lijkt me ook niet echt nodig!! dus willy heeft gelijk :D

Gast, alsof het ons wat interreseert of het je maat is :)

Of jij had hem die vragen beantwoord, of je had effe het topic kunnen doorlezen, met of zonder hem..

effe ontopic:

GroteFoto=6GQGTQ6U

Easy stuntin is de shit! :love:

foto doet t niet (die 2e op de vorige pagina wel trouwens)

een paar foto's van rotterdam:

GroteFotoTNR87F8N.jpg

GroteFotoSJC3MDHX.jpg

GroteFotoSA4GQUS3.jpg

GroteFotoIXKHPFAV.jpg

GroteFotoIWE4RXVS.jpg

GroteFotoGRTDOH34.jpg

GroteFotoDBXEHA4A.jpg

GroteFoto6W6LD43E.jpg

GroteFoto6VJ7NWTG.jpg

1GroteFotoY6YPDR8D.jpg

1GroteFotoTGZX4EK4.jpg

1GroteFotoSZPWMZMW.jpg

1GroteFotoSNHLT4XY.jpg

1GroteFotoONPULXAR.jpg

1GroteFotoIRLAU7ZH.jpg

1GroteFotoI6TYYTUH.jpg

1GroteFotoHKIKLMP3.jpg

1GroteFotoEHYHBCIS.jpg

1GroteFotoAVOFBVB7.jpg

ik zal misschien vanaaf nog wat anderen posten die ik gevonden had @ internet... als iemand nog wat heeft, post ze aub, ben wel benieuwd! :)

groetjes, Sebastiaan

om 10.000 keer dezelfde vraag te beantwoorde lijkt me ook niet echt nodig!! dus willy heeft gelijk :D

ik zal misschien vanaaf nog wat anderen posten die ik gevonden had @ internet... als iemand nog wat heeft, post ze aub, ben wel benieuwd! :)

groetjes, Sebastiaan

Woehoe :winner:

4r073b6.jpg

haha ok.. dan is je scooter vast vrij klein.. met die special k lijkt t alsof je stelten van 2m hebt ;) ziet er wel strak uit hoor!

ik ben de laatste tijd weelies aan oefen met me knieen op het zadel.. maar kan niet goed in evenwicht blijven..
heeft er iemand nog tip/advies uit eigen ervaring

groetjess

Status
Not open for further replies.
Back