Nou vroeg ik me af... zijn er mensen hier die wel kunnen wheelie'en op een scooter maar NIET op een fiets? Want ik kan dus totaal niet wheelien op een fiets (alleen op snelheid, balanceren lukt niet), en ik wil natuurlijk niet me hele scoot naar de klote helpen... dus is het het beste dat je het eerst op de fiets kan en dan pas op de scoot?
Dit post ik voor een vriend: Wat vraagjes aan de ervaren stunters.
1. Wat is de gemiddelde set-up voor een stuntscooter, want neem aan dat je toch wel een fel cilindertje nodig hebt?
2. Z'n wheelybar handig voor de beginnende stunter?
3. Ik zie jullie allemaal met sliders stunten, is dit gewoon het makkelijkste of kan het ook met een zip.. (als het kan met een zip, zou ik dan mono-arm of double-arm moeten nemen)
4. Hints/Tips om een wheelybar temaken, foto's zouden handig zijn.
Het liefst wil ik een zip gebruiken, maar als jullie me dit afraden. Word het wel een Slider
Alvast bedankt,
Rick.
Setup maakt geen zak uit, elke scooter is wel omhoog te krijgen. Vooral een zippie of een slider. Verder maakt een iets zwaardere setup het wel iets leuker om te stunten... gewoon omdat je iets gekkere dingen kan doen.
@ StrEet_glOw: Het is toch voor een maat man, hij post dit ik niet ! Dus doe even chill man jeeeezzz... Maar TYP3 = Luchtgekoeld toch ?
Maar gaat het eenbeetje makkelijk met een DR70..
Heb genoeg info gehad, en als jullie niet geloven dat het voor Rick is (maat) dan post ik als hij een beetje kan wel een filmpie