Wheelie filmpje/pictures topic #2

Status
Not open for further replies.
hey ik had een vraagje over wheely's met een pitbike..

ben van plan om een 110cc semi automaat pitbike te halen,
maar kan je dus de versnelling in zijn 1 laten staan en dan in zijn 1 Laten staan of? moet je altijd persee doorschakelen ofzo :|

want ik heb weleens filmpjes gezien waarin ze een wheely maken met +/- 25km per uur.. en dan netjes 200 meter ver gaan ofzo.

kan iemand me helpen met deze domme? :p vraag..?
 
denk dat je 25 km/u in ze 1 niet redt op je achterwiel. ik heb laatst op een 110 cc pitbike gereden en ze 1 was wel erg kort! je kan hem overigens ook makkelijk in ze 2 op ze achterwiel krijgen dus dat is geen probleem ;)
 
ja ik denk +/- 25km per uur ;) zal wel iets harder zijn.

maar als ik hem zijn zijn 2 heb, en ik wil een wheely maken..dan blijft hij in zijn 2 toch? want je moet uiteindelijk zelf overschakelen.
dus ik kan vol gas geven in zijn 2..zonder dat ik sneller ga tijdens het wheelyen?

(wat een vraag weer vanaf mijn kant;).. dat word dan de eerste x dat ik op een schakel ding zit :)
 
als je beginner bent zul je bij wheelys altijd steeds harder gaan, en als je hem dus in ze 2 laat zal die op een gegeven moment stoppen met vermogen geven en val je weer terug.

of je moet hem vanaf het begin al mooi op het dode punt kunnen krijgen, zodat je weinig gas hoeft te geven, en vooral veel kan uitrolle + remmen.
 
oke thanks voor de info ;)
ik zal die pitbike maar eens gaan aanschaffen en wat gaan oefenen :D

zipsjezer.. je woont toch in amersfoort?
weet je waar ik een beetje legaal kan oefenen vlakbij vathorst?
 
oohjah, dat is ook zo... je moet naar een doodlopende weg met veel poep zoeken... of een PM sturen als je niet weet waar... ;)



en even iets anders :p


zo heb je een trommelrem, en je knipt 3 keer met je vingers draait een rondje en kriebelt aan je neus en zegt dat theo van gogh een pragmatische downseller was...... en dan heb je ineens een Vertikaal DD blok +ralf+

IMGP51362.jpg

IMGP51382.jpg


:D:D:D
 
wahaha die gast :) zo ging der hier ook wel is een voorbij, die kwam uit Zoetermeer geloof ik, maar kwam hier altijd in weekende en vakanties hangen op de camping :')

Sebas! vet gedaan man zo, heb je gelast of hoe heb je dat aan dat blok gekregen?

edit: Nu zie ik wat er niet klopt aan die foto's... je hebt profiel op je achterband 8P dat kan niet he!
 
whahaha dat filmpje :) prachtig 8)

@alex, ik heb em nu nog vast gezet met 2 M6 bouten, door mijn blok heen gedaan ( als je goed kijkt zijn het de onderste 2 boutjes) maar morgen neemt als het goed is stephan mn scoot mee naar zijn werk, om toch nog wat strepen te lassen :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top