Wheelie filmpje/pictures topic #2

Status
Not open for further replies.
@willy: Mwah, gestunt nog niet echt, ben nog bezig met normale wheelies te oefenen met voetjes op de treeplank, dus niet meer met me bene slepend erachteraan ook al ben ik daar best goed in geworde :D

@E.Stuntin_Sebas: Het veert best wel ja :X, en parken is zeker het moment dat de wheelie bar de grond raakt ofso? tijdens het rijden
 
dan zou ik die bar de eerstkomende tijd nog maar even met rust laten ;) zou eerst je normale wheelies (en evt variaties daarop) gaan oefenen
 
[IR]http://i5.tinypic.com/300haq9.jpg[/IR]

euh?...

gaat erom dat wij dit niet zomaar overal neezetten.
in de filmpjes zul je het niet tot nauwelijks kunnen vinden.

als het lekker weer is en je oefent gewoon een beetje je dingetjes enzo doen er wel meer hun helm gewoon af.

met normaal over de straat rijden is het ook altijd de helm op.
 
ik heb altijd een helm op als ik aan hetverkeer ga deelnemen!! en 99% van de tijd ook met stunten.... alleen als we op een verlaten plek zijn, en we staan met elkaar btje te ouwehoeren, komt het wel eens voor dat ik mn scooter ff pak, heen en weer wheelie zonder helm...

mja who cares:p dr is toch niemand+ralf+
 
Ik vind dat ene filmpje best wel zielig. Vooral dat hij die motor zo inhaald. Hoe zou dat toch komen dat mensen denken dat wij scootervolk zo achterlijk rijden... Die gozer van mij mag zo keihard op zijn hoofd donderen dat hij wel ff paar daagjes slaapt.

Dit is net zoals die utrecht sjonnies. Lekker goed beeld krijg je er dan van.

Maar jah boeiend, mij zie je ook wel eens zonder helm wheelies maken maar zoals sebas zegt is dat niet midden op straat....
 
mijn tip is, stoppen met wheelien of anders je voeten op de plek waar ze horen, en in het woordenboek opzoeken wat een achterrem betekend! :X
 
En een helm op doen zodat niemand je herkent :p, maar een citta heeft niet genoeg power om met je voeten op de steuntjes te wieliennnnnnnnn
 
als je op bp zit heb je veel minder kracht nodig dan hij nu gebruikt onder bp (met zijn voeten op de grond).. onzin dus

t filmpje is gewoon gay. kijk iedereen, ik althans, begon ook zo.. maar die shit post ik niet :X
 
En een helm op doen zodat niemand je herkent :p, maar een citta heeft niet genoeg power om met je voeten op de steuntjes te wieliennnnnnnnn

dat is dus gelul :*

als je op bp zit heb je veel minder kracht nodig dan hij nu gebruikt onder bp (met zijn voeten op de grond).. onzin dus

t filmpje is gewoon gay. kijk iedereen, ik althans, begon ook zo.. maar die shit post ik niet :X

hahaha :p ik ben eigenlijk niet zo begonnen, eigenlijk niemand van hier :7
 
zelfs met mijn batavus city die net 30 loopt kun je fatsoenlijk wheelien, voeten gewoon op de trappers

zal binnekort es een filmpje posten, ziet er wel geinig uit op zo'n omabrommertje
 
Oei Oei Oei, (snorscooter)

205970574.jpg

Wouw! Die zip is VET!+ralf+ Ik wil ook zon rag ding
 
oooh jij bent echt heel veilig!!! :)

ik mis alleen de handschoenen, knie en elleboog beschermers... en oohja... je bodyprotector!!! WAAR IS DIE!!!!!????:(
 
Ik ben nu al enige tijd wheelies aan het oefenen, met me benen ernaast kan ik hele straten uit wheelien, maarja dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Nu heb ik ongeveer 2 dagen met me benen op de treeplank geoeffend, en ik moet zeggen het gaat best goed alleen zit ik met 1 probleem..
En dat is als ik hem omhoog trek dan gaat die heel snel slingeren, de ene keer van links naar rechts, andere keer alleen naar rechts of alleen naar links.
Ik dacht eerst dat het aan mijn scheve achterveer lag, dus die heb ik vervangen voor een rechte.. Maarja het probleem is er nog steeds,..

Ik krijg hem best goed omhoog, en als hij in het begin niet gaat slingeren of wegtrekken dan boek ik ook een aardige wheelie van een x aantal meter,..

Hoe kan ik dat slingeren etc corrigeren? En waar kan het eventueel aan liggen? Men achterband heb ik al wat leeglaten lopen,.. Ik hoor het graag van jullie :*
 
ligt waarschijnlijk toch aan jezelf ;) wat lucht laten ontsnappen is al een goede optie inderdaad. misschien toch nog iets meer leeg laten lopen? verder helpt het als je hem met wat meer snelheid omhoog kan krijgen. hogere snelheid = minder slingeren.
en hoe meer je achterop je scooter gaat zitten, des te sneller zal je slingeren. je krijgt hem dan alleen wel makkelijker omhoog.
 
idd, band btje leeg laten lopen.
benen recht op de treeplank, niet tever naar 8er of voren, en dan omhoog krijgen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top