This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wheelie filmpje/pictures topic #2

Status
Not open for further replies.
waarschijnlijk kopen ik en 2 vrienden van mij samen een slider om mee te stunten enzo. kunnen hem voor niet al te veel geld kopen dus lekker afraggen dat ding. vandaag al ff geprobeert erop te wheelyen maar dat is toch wel ff anders als op de fiets. Ik heb een gevoel dat ik al achteroverga voor ik op het evenwichtspunt zit(volgensmij)waardoor ik het gas loslaat. op de fiets lukt het gewoon wel. Was overigens wel de 1e keer dat ik echt probeerde te wheelyen op een brommer/scooter omdat ik mijn eigen scooter/brommer daar gewoonweg te mooi voor vond. hoop dat het met een beetje oefening gaat lukken en dat wij hier ook iets kunnen posten binnekort

Vet filmpje , en fotos zijn ook vet.

Hier 2 foto's van mijn kant:

Nu stond ik gewoon stil en ging ik op me scooter zitten om the feeling een beetje te hebben, Nu nog het lef hebben om hem tijdens het wheeelien zover door te trekken :W

Ik vond de staven ook al dun lijken op die foto's maar ze zijn massief rond 16mm
en dat buig je niet zomaar, hier een duidelijke foto van hoe dik ze zijn:

[IR]http://i105.photobucket.com/albums/m204/Ghandum/drie.jpg[/IR]

Wow wazig :? Op die fotos lijken ze veel dunner.. Anyway, nog niet weeste stunten dan danny?

het buigt misschien niet, maar het veert zeker wel als de ziekte? denk niet dat je dat een veilig gevoel geeft als je hem "parkt"...

wat je kan doen om te oefenen om hem tijdens het rijden neer te zetten is gewoon heeeeeeeeeeeeeeeel langzaam wheelien... en dan naar achter laten vallen, en tijdens dat je nog een beetje rijdt... ook lichtelijk afremmen... zodat ie langzaam steeds verder naar achter valt... en dan tok... komt ie zo op je bar... en als je dan mocht gaan vallen, kukel je alleen van je scooter af

Ik deed het ook verschillende keren en ging altijd goed. Ging ik een keer harder, raakte ik de grond verkeerd waardoor ik scheef ging. Viel van de scooter, ding bovenop mij en standaard in mij geparkeerd dus. Toen had ik ook niet meer gescraped...

Nu is mijn Slider dus weg maar valt mijn "nieuwe" scooter dood als ik hem hoger wil gooien voor het goeie punt. Mina Hori LC.

DR70
Metrakit uitlaat
12mm

Zit geen choke op.

opzich wel een aardige wheelie,
alleen die reactie's bij je filmpje :S het lijkt alsof je het gek vind als je dat soort reactie's krijgt als je zonder helm enzo rijd
van mij mag de "stoerheidsgehalte" ook wel iets minder.
neem een voorbeeld aan easy stuntin' ofzo, dat is echt stoer

[IR]http://i5.tinypic.com/300haq9.jpg[/IR]

euh?...

Slider project, ik zie op jou avator anders ook geen helm , (Edit: petrik dat ook nog ja , ach ik heb ook wel gewheelyd zonder helm)
Ach die helm moet hij toch zelf weten, ik vind het dom, maja. Wel lange/goede wheely, alleen die beentjes, Of doe ze recht, of doe ze er scheef naast, niet zo half half. Wel lache dat je die motor

Status
Not open for further replies.