werkplaatsboek, SF elektrische choke

Nigel410

Well-Known Member
Heey,

ik ben opzoek naar het werkplaatsboek voor een peugeot speedfight ac 1998
kan iemand me daar mee helpen...

of anders...
ik heb hem nodig om o.a uit te vinden hoe de elektrische choke nou eigelijk werkt... volgens mij werkt de mijne niet zoals hij hoort te doen... het lijkt namelijk net alsof hij verzuipt als hij een beetje warm word.
ik heb hier op het forum gelezen dat er meer problemen mee waren maar ben er nog niet uit.

Massols
 
Advertisement - register to remove this

Nigel410 said:
Heey,

ik ben opzoek naar het werkplaatsboek voor een peugeot speedfight ac 1998
kan iemand me daar mee helpen...

of anders...
ik heb hem nodig om o.a uit te vinden hoe de elektrische choke nou eigelijk werkt... volgens mij werkt de mijne niet zoals hij hoort te doen... het lijkt namelijk net alsof hij verzuipt als hij een beetje warm word.
ik heb hier op het forum gelezen dat er meer problemen mee waren maar ben er nog niet uit.

Massols

dat kan ook aan je sproeier/luchtschroef verhouding liggen.
met elektrische choke hoort in in het begin rijk te krijgen en deze zou vanzelf af moeten slaan als de motor warm word.
 
het belangrijkste op een peugeot zijn de startsproeier en de luchtstelschroef , de start en hoofdsproeier moet je goed schoonhouden!! de luchtstelschroef niet meer dan 1,5 slag uitdraaien , meestal zet ik m op 1 slag uit , peugeot is daar zeer gevoelig op.

de choke geeft nagenoeg geen problemen , van de honderden peugeot's die ik heb gemaakt heb ik nog maar 1 of 2 keer een choke vervangen , maar omdat ie kapot gemaakt was en niet gegaan.. 't zal sporadisch voorkomen dat ze daadwerkelijk stukgaan
 
Back
Top