This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wereld Der Maagden

Nog maagd?

• Jep

Votes: 90 28.3%
  • Nee zot!

Votes: 228 71.7%

• Total voters
    318
Status
Not open for further replies.
Misschien een keuze aarsmaagd erbij de volgende keer 8P

En Lycorda , dan moet je wel het levens motto erbij quoten he!!

" Er is geen kut die zo spant als uw eigen hand "

gevote...maar maar vind dit topic toch egt nerges op slaan
wtf maakt t eiglk uit of iemand maagd is of niet? is diegeen dan anders ofsow??

of kan je t gebruiken als je niet meer uit een discussie komt
'heey..maar jij bent nog maagd!'

greetz Ken

Ben nog maagd :#

Maarja veel meisjes vinden dat goed, en die willen het dan juist met je doen :+.. of lul ik nou

Heb er iig een paar achter de hand 8)

RobinV said:

Maarja veel meisjes vinden dat goed, en die willen het dan juist met je doen :+.. of lul ik nou

Schijnen ze wel eens leuk/schattig te vinden ja

RobinV said:

Je moe gewoon zeggen: Ik heb een vet hard boekende scooter n000h -:-
vallen ze allemaal voor :+

zelf ook ingevuld, geen maagd overigens en ben 17 jaar

Tom. said:
Je moe gewoon zeggen: Ik heb een vet hard boekende scooter n000h -:-
vallen ze allemaal voor :+

toen ik 16 was althans wel, was helemaal hip als de enigste op school met een "snelle" scoot

opzicht best kansloos die huppelkutjes

ochjah, ik ken meisjes die op hun 14de al ontmaagd werden, en die n umet bijna iedereen wel es naar bed gaan (zijn nu 17), dan ken ik er ook eentje van 18 die er best mag wezen en die al keus genoeg heeft gehad om naar bed te gaan met iemand, maar zij zegt ook: zolang ik er mij niet 100% goed bij voel, en ik er me niet klaar voor voel, waarom zou ik me dan laten ontmaagden...

kijk, zo een meisje trekt me dan VEEEEEEEEL meer aan dan zo een (sloerie) dat met jan en alleman neukt. Waarom? omdat het dan een soort van uitdagen is, eentje waarbij je geduld moet hebben, en eerlijk? een liefdevolle vrijpartij is toch nog altijd veel lekkerder dan een snelle wip.

Dan heb je ook nog een paar jongens/meisjes die nog niet naar bed geweest zijn, omwille van de reden dat het gewoon nog te veel spant, die willen mss wel, maar kunnen dan niet...

Enneuh: Niets dat spant als uw eigen hand
niets da spant als een plechtige communicant 8P

/voted ook eh

gaat hier trouwensredelijk fiftyfifty op:X 1:2 (per 3 man een maagd)

kan nogwel nek aan nek race worden

whaha tis ook wel soort populair topic...

wel leuk, btj over p0rn lullen/lezen... +ralf+

maar doen is altijd leuker

Idd, ik wil van de meeste niet eens weten wat ze voor mij met andere hebben gedaan omdat ik daar echt enorm op afknap, en heb wel respect voor een meisje die het nog niet doet omdat ze nog niet de juiste persoon er voor gevonden hebben

Ik vind t niet erg dat ik nog maagd ben hoor @ 18 jaar. Is overigens wel 2x bijna 'gebeurd'.. Maar de ene keer was het desbetreffende meisje ongesteld (GVD LEKKER WIJF 8P), en de andere keer was het een zwaar bezopen 15jarige -> geen zin om daar misbruik van te maken. Mijn tijd komt nog wel.

idd je tijd komt nog wel , dan maak je wel misbruik van zo'n 15 jarig meisje en dan bevaar je als een echte zeeman de rode zee ook 8P

Status
Not open for further replies.