Je bent ook zo'n geile stoeipoes he :*Dennis said:24 en maagd:X damn
Mitch@Runner said:Je bent ook zo'n geile stoeipoes he :*
Wat een topic btw +pippi+
Schijnen ze wel eens leuk/schattig te vinden jaRobinV said:Ben nog maagd :#
Maarja veel meisjes vinden dat goed, en die willen het dan juist met je doen :+.. of lul ik nou
Heb er iig een paar achter de hand 8)
RobinV said:Ben nog maagd :#
Maarja veel meisjes vinden dat goed, en die willen het dan juist met je doen :+.. of lul ik nou
Heb er iig een paar achter de hand 8)
Tom. said:Je moe gewoon zeggen: Ik heb een vet hard boekende scooter n000h -:-
vallen ze allemaal voor :+
Idd, ik wil van de meeste niet eens weten wat ze voor mij met andere hebben gedaan omdat ik daar echt enorm op afknap, en heb wel respect voor een meisje die het nog niet doet omdat ze nog niet de juiste persoon er voor gevonden hebbenveekaa said:ochjah, ik ken meisjes die op hun 14de al ontmaagd werden, en die n umet bijna iedereen wel es naar bed gaan (zijn nu 17), dan ken ik er ook eentje van 18 die er best mag wezen en die al keus genoeg heeft gehad om naar bed te gaan met iemand, maar zij zegt ook: zolang ik er mij niet 100% goed bij voel, en ik er me niet klaar voor voel, waarom zou ik me dan laten ontmaagden...
kijk, zo een meisje trekt me dan VEEEEEEEEL meer aan dan zo een (sloerie) dat met jan en alleman neukt. Waarom? omdat het dan een soort van uitdagen is, eentje waarbij je geduld moet hebben, en eerlijk? een liefdevolle vrijpartij is toch nog altijd veel lekkerder dan een snelle wip.