This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wereld Der Maagden

Nog maagd?

• Jep

Votes: 90 28.3%
  • Nee zot!

Votes: 228 71.7%

• Total voters
    318
Status
Not open for further replies.
Sjoerd said:
Zo snel mogelijk trouwen en neuken maar. Dan toch maar weer scheiden, omdat je niet bij elkaar past. :L
In dat geval slaat het nergens op nee, mensen die er echt mee wachten terwijl ze iemand al jaren kennen en wachten tot ze getrouwd zijn heb ik wel respect voor.
Verder moet iedereen het lekker zelf weten, mensen die zeiken als iemand nog maagd is vind ik maar kansloos.

EDIT:
wtf reageer ik nou op

Hehe de alpha mag je zelf bepalen he, das het mooie van statistiek. :+

Ik ken trouwens ook een paar dames, die zijn idd vanuit geloofsovertuiging nog maagd. Ik kan niet echt zeggen dat ik er respect voor heb, want het gaat nergens over in mijn ogen Zo snel mogelijk trouwen en neuken maar. Dan toch maar weer scheiden, omdat je niet bij elkaar past. :L Terwijl het hele idee is, dat je alleen gemeenschap hebt met diegene waarmee je de rest van je leven, blablabla. Niets voor mij.

Statistiek en mooi kunnen niet samen in een zin voorkomen mijns inziens

Hoe denkt men trouwens over sex als ik vragen mag, of gaat dat weer te ver? Als je een lekker wijf ziet, die je nog nooit eerder hebt gezien en verder niet kent, maar ze wil neuken na het uitgaan ofzo, ga je dan met haar mee naar huis of zeg je 'ho ff wachten, ik hang hem er niet gelijk in...'

Voor mij, dat laatste, maar moet wel zeggen dat ik nog nooit in zo'n situatie ben geweest...

Ik zou, mits het een mooie vrouw wel er op ingaan ja. Kom op, je leeft maar 1 keer, maakt jou het uit. Heb je weer wat te vertellen in de groep he. :L

Ben 1 keer ook in die situatie geweest, precies zoals jij beschrijft. Was op vakantie in Turkije (NOOIT heen gaan btw) met een Russin waarmee ik redelijk wat oogcontact had. Die kwam ineens langslopen en zei: 'do you want to meet after the disco?' naja erop ingegaan, eerst nog het schuim in, toen naar huis gebracht... Was een mooi vrouwtje, volgende dag liep ze alleen naast een brede rus oid. Ben maar op een afstand gebleven.

Racierox said:
Uhmmmm..... waarom zou je niet stemmen als je nog maagd bent? Kvind het anders aardig anoniem op deze manier
btw, voted :+

omdat sommige mensen zich ervoor schamen. ik ken meiden die nog maagd(niet lelijk)zijn maar zich ervoor schamen en nooit mee kunnen praten met hun vriendinnen. Daardoor geven ze het sneller toe en dat zou in dit geval ook voor kunnen komen. al moet ik wel zeggen dat het door de anonimiteit van het internet in dit geval wel meevallen.

JohnB said:
Dus zijn het geen nerds , maar levens genieters
mooi verwoord!
En idd wat boeit het in godsnaam als iemand nog maagd is, dat verandert verder niets aan de person dat hij/zij is..altans dat is de bedoeling

mensen die er stoer over gaan doen zijn zoiezo te kansloos, maar denk dat iedereen het daar wel mee eens is

Wel gedaan, zou het nu niet meer doen denk ik.... Ik heb liever gewoon een normale vriendin, die niet zomaar met iemand het bed induikt zonder je naam te weten.
Ik zou er trouwens ook absoluut niet op afknappen als een meisje dat ik leuk vind nog maagd zou zijn ofzo.
Wel een leuk topic trouwens zolang het een beetje serieus blijft.

als een meid maagd is kun je je haar naar je eigen hand scheppen. (lees: alles laten doen zoals jij dat lekker vind.)

@ Mr slick

Een maagd is alleen maar gekluns... Ik heb echt geen zin om dingen te moeten uitleggen of zo.. Beter iemand met wat ervaring, maar niet teveel zegma

Status
Not open for further replies.