In dat geval slaat het nergens op nee, mensen die er echt mee wachten terwijl ze iemand al jaren kennen en wachten tot ze getrouwd zijn heb ik wel respect voor.Sjoerd said:Zo snel mogelijk trouwen en neuken maar. Dan toch maar weer scheiden, omdat je niet bij elkaar past. :L
hebo-aeroxje said:Mits significant op p = .05 :*
Ben het ook niet meer, ken behoorlijk aantal mensen die het nog wel zijn oa uit religieuze overwegingen. En dat zijn echt geen nerds ofzo maar die staan er gewoon voor. En alhoewel ik daar zelf NIET voor kies, ze krijgen van mij wel 't respect want het is vreselijk moeilijk om dat te doen ...
MrSlick said:EDIT:
wtf reageer ik nou op
Dennis en ik zijn zowiezo geen maagd meer,al die kleine kindertjes +pippi+ heh Dennis *DBojT said:hoe oud ben jij dan Dennis? :+
hebo-aeroxje said:Statistiek en mooi kunnen niet samen in een zin voorkomen mijns inziens
Hoe denkt men trouwens over sex als ik vragen mag, of gaat dat weer te ver? Als je een lekker wijf ziet, die je nog nooit eerder hebt gezien en verder niet kent, maar ze wil neuken na het uitgaan ofzo, ga je dan met haar mee naar huis of zeg je 'ho ff wachten, ik hang hem er niet gelijk in...'
Voor mij, dat laatste, maar moet wel zeggen dat ik nog nooit in zo'n situatie ben geweest...
meer wil ik niet weten van jullie bedavonturen samen 8) :r[5th] klaas said:Dennis en ik zijn zowiezo geen maagd meer,al die kleine kindertjes +pippi+ heh Dennis *D
:*
Racierox said:Uhmmmm..... waarom zou je niet stemmen als je nog maagd bent? Kvind het anders aardig anoniem op deze manier
btw, voted :+
mooi verwoord!JohnB said:Dus zijn het geen nerds , maar levens genieters
Wel gedaan, zou het nu niet meer doen denk ik.... Ik heb liever gewoon een normale vriendin, die niet zomaar met iemand het bed induikt zonder je naam te weten.hebo-aeroxje said:Hoe denkt men trouwens over sex als ik vragen mag, of gaat dat weer te ver? Als je een lekker wijf ziet, die je nog nooit eerder hebt gezien en verder niet kent, maar ze wil neuken na het uitgaan ofzo, ga je dan met haar mee naar huis of zeg je 'ho ff wachten, ik hang hem er niet gelijk in...'
Voor mij, dat laatste, maar moet wel zeggen dat ik nog nooit in zo'n situatie ben geweest...
:* :* :* :* :love: :~Mizzle said::X
Gelukkig heb ik jullie nog dan :* :love:
Nou als jullie zo moeilijk doen mag je ze eerst wel hier langs sturenlord_rene99 said:sommige hebben ook talent van zichzelf hoormaar over het algemeen is wat ervaring beter
8PLycorda said:|( inkoppertje
... kan ze meteen meemaken hoe het NIET moet :+
terug ontopic!:*
Scarface. said:meer wil ik niet weten van jullie bedavonturen samen 8) :r