This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wereld Der Maagden

Nog maagd?

• Jep

Votes: 90 28.3%
  • Nee zot!

Votes: 228 71.7%

• Total voters
    318
Status
Not open for further replies.
Geen maagd meer,

Maar wat ik echt kansloos vind: is om iemand die nog maagd is nerd te noemen, of belachelijk te vinden... Echt opper triest... Die mensen hebben of nog nooit de kans gehad (fok op dus, kunnen er ws ook weinig aan doen) of hebben er nog geen behoefte aan of wat dan ook. Nou en? let it be...

Echt kansloos is pas het stoer vinden dat je geen maagd meer bent :L

en nee ik ben geen maagd meer nee, anders zou ik daar zonder problemen voor uitkomen...

tis inderdaad wel kansloos om maagden nerd's te noemen

maar 't zijn nou eenmaal meestal nerds
(zeg niet dat ik ze nerds noem trouwens, ik ken geeneens iemand die maagd is geloof ik)

lord_rene99 said:
lekker representatief met mensen van 15-25 op het forum

Wat is er mis met de representativiteit?

Wat hier echter verstandig was, een tweede poll hieraan linken voor de leeftijd. Dan door middel van bv. een regressieanalyse kijken hoe leeftijd correleert met maagd zijn.

Want zo gaat dit onderzoek idd nergens over. :+

omdat je hier bijv alleen kunt zeggen dat x aantal procent van de leden maagd is tussen de leeftijdsgroep 15-25. zoals je al zei, beter kun je er de leeftijd aan koppelen. want het is een feit dat er meer leden van 15 maagd zijn dan van 18 en hoger.

Je zou een punt hebben, als het bewezen zou zijn dat een scooterrijder sexueel erg actief was. Maar bij dit onderzoek is de doelgroep van het onderzoek hier prima aanwezig, dus kun je het hier zonder problemen toetsen en is het representatief.

het zou kunnen maar ik vind het leeftijdsverschil te groot in dit geval. omdat een gedeelte minderjarig is en een gedeelte niet. daarbij komt nog dat sommige mensen niet stemmen als ze nog maagd zijn. Er komt bijna altijd een meerderheid aan stemmen bij de niet maagden.

Ik DENK dat ik snap wat je bedoelt (je bent vrij vaag imo), nu hangt 1 stem samen met de leeftijd 15-25. Nee, dát gaat idd nergens over, maar daarom had ik het over die regressieanalyse. Dan is het hier (zoals ik zei) prima te af te nemen.

Dat tweede wat je btw aanhaalt is natuurlijk een onvoorkomelijkheid. Ik denk dat juist een medium als internet hiervoor het meest geschikt is omdat het redelijk wat anonimiteit biedt.

De maagden hebben een eigen motto en dat is
" er is geen kut die zo spant als uw eigen hand "

Dus zijn het geen nerds , maar levens genieters

Uhmmmm..... waarom zou je niet stemmen als je nog maagd bent? Kvind het anders aardig anoniem op deze manier
btw, voted :+

Mits significant op p = .05 :*

Ben het ook niet meer, ken behoorlijk aantal mensen die het nog wel zijn oa uit religieuze overwegingen. En dat zijn echt geen nerds ofzo maar die staan er gewoon voor. En alhoewel ik daar zelf NIET voor kies, ze krijgen van mij wel 't respect want het is vreselijk moeilijk om dat te doen ...

Status
Not open for further replies.