hehe, was het niet de bedoeling dat er ontopic moesten gaan. Of heeft dennis het opgegeven en ziet hij in dat het hopeloos gesteld is met de meeste forummembers hier +ralf+[5th] klaas said:Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd *D +ralf+
Neuken neuken neuken neuken neuken :~nicoSRsport said:hehe, was het niet de bedoeling dat er ontopic moesten gaan. Of heeft dennis het opgegeven en ziet hij in dat het hopeloos gesteld is met de meeste forummembers hier +ralf+
[5th]Nick said:*Ligt op de grond*
Trouwens, het is niet zo alsof je moeder niet weet wat sex is (of jij bent door middel van een koe ter wereld gebracht), maar ik heb daar nooit zoveel problemen mee met mijn moeder...
Kan ook komen door het feit dat ze meestal 10 van de 12 maanden in het jaar in Amerika vertoeft bij haar nieuwe vriend ( :L ) maar ja wel lekker relax 90% van het jaar een huis voor jezelf alleen! })
Het is geen ziekte ofzo hoorTommiiY said:offtopic: van pagina 4 tot 18 vandaag!...nieuw record ofsow???
ontopic: niets mis met maagdelijkheid...alleen blij dat ik er niet onder lijdt
Ossje said:Dat valt ook wel mee hoorTis wel leuk..daar niet van
Ossje said:Dat valt ook wel mee hoorTis wel leuk..daar niet van
JorneP said:Waarneer heb jij voor het laatst spoelpoorten getuned dan ?
Ossje said:zoiets jaZe is nog maagd en kan nog niks...dus dat wordt miss ff kut, maar dat komt wel goed
Ossje said:zoiets jaZe is nog maagd en kan nog niks...dus dat wordt miss ff kut, maar dat komt wel goed
JorneP said:Lekker kliederen +ralf+
Vingerverven 8)RemcoV said:Lekker schakelen in die bak 8)
Ossje said:JorneP lig elke keer krom om je uitspraken