Welke uitlaat is dit? MHR 50 of 70?

Go0s

Appie r0xt
Van iemand hier uit de buurt heb ik een MHR uitlaat te leen. Best gaar ding, maargoed, ff leuk om te testen :)

Nu vraag ik me af wat voor een het is van Malossi. Is het nu de Malossi MHR50, MHR70, Team50 of Team70? Of nog een hele andere :?

Hier 2 foto's:

Malossi_pijp.jpg


Malossi_pijp2.jpg


Als je grotere foto's wilt zien (1280x1024) laat maar weten.

Alvast bedankt. :)
 
Advertisement - register to remove this

Beetje offtopic...

Zijn deze uitlaten een beetje goed ? Waar ligt z'n topvermogen etc . Want ik kon deze uitlaat ook kopen en nou wil ik toch wel is weten of deze pijp een beetje goed is .
 
heb hem ook thuis liggen. Goede pijp op due plus, gila, athena en andere cilinders in dat segment
 
Is niet voor snelle (MHR/EVO) cilinders maar op een rooie top knalt ie echt hoor.. niet mis wat ik daarvan heb gezien..
 
Woei, veel reacties :p

Ik had de pijp van iemand te leen, maar vond hem op mijn MHR50 niet zo goed lopen... Hij is nu ook verkocht aan iemand anders voor 80 euro 8P

Zelf zit ik nu te denken aan een Yasuni C16, Samba comp. of misschien toch een _goede_ MHR pijp....? Vind ze er namelijk wel über bruut uit zien ;) Wat zouden jullie doen :)
 
Op een MHR 50 loopt een C16 ook goed ( vriend van mij heeft dat ook maar dan op pia ) en dat rijd aardig door icm 21 mm en binneboekert.
 
ik wil toch nog even wat zeggen over de mhr70 pijp. ik heb hem op een getunede hebo NG gehad met 21 DO en hij deed het erg goed. lak, uiterlijk en geluid zijn schitterend. dit is een pijp voor rond de 12,5K hoger moet je eigenlijk niet gaan.
 
Hij past naar mijn idee in het straatje van Yasuni C16, Evo70, etc. Op MHR50 zal een C20 het idd beter doen.
 
Back
Top