Welke Terugloop Uitlaten Maken T Minst Geluid

VietArchangel

Well-Known Member
Zoal je al ziet Topic
Ik wil graag een terugloop uitlaat die niet echt duur iz en
moet ook nog weinig geluid produceren want heb muziek
daarom alvast bedank voor jullie antwoorden

Greetz VietArchangel
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Joor
Waarom closen de mod's dit niet direct? Tuning algemeen?

Bovendien valt het op dat het elke keer mannekes zijn met 1 a 10 posts. Bannen die hap... niet op reageren.

Mja das een beetje TE... Maare opzich kan die topic hier toch wel? Heeft te maken met het motorische deel v/d scoot, ik bedoel dan dus dat gedoe met dempingswol, das nog wel aardig interessant...
 
gianellie g.s.p is ook redelijk stille kant,en laser die maken na een tijdje toch wel hard geluid,verder leovinci maar ja......prestaties zijn iet verbazingwekkend met deze uitlaatjes
 
Originally posted by VietArchangel
Zoal je al ziet Topic
Ik wil graag een terugloop uitlaat die niet echt duur iz en
moet ook nog weinig geluid produceren want heb muziek
daarom alvast bedank voor jullie antwoorden

Greetz VietArchangel

Sjezus, gooi deze bende ff in beginners sectie ofzo, dit heb niks met tuning te maken :| |(
 
kan net in tuning-algemeen....

Ik zou voor de G.S.P. gaan of voor een Metal, ik rijdt nu zelf met de metal op een 70cc DR met originele carburateur en hijs nog stiller als een originele aerox, en toch loopt hij tegen de 10.000 toeren (9700 om precies te zijn)....

Verder is zo'n leo sprinter ook erg stil...maar voor hoe lang???
 
Originally posted by mhr4ever
Als je de uitlaten op een standaard cilindertje zet zijn ze bijna allemaal wel redelijk stil. (als je tenminste niet zo mega-sukkel bent die een powerfilter monteerd bij ze std. cilinder :|)

Neem in ieder geval geen bidalot of samba ofsow. Yasuni R & Z en de NRX maken ook niet zoveel geluid.

Robbert


wat is dit nou weer ... bidalot is t zelfde als yasuni dus waarom geen bidalot maar wel een yasuni ?


en eh elke uitlaat valt met de juiste demper wel redelijk stil te krijgen ....
 
Originally posted by lonneker



wat is dit nou weer ... bidalot is t zelfde als yasuni dus waarom geen bidalot maar wel een yasuni ?


en eh elke uitlaat valt met de juiste demper wel redelijk stil te krijgen ....
Bidalot heeft weer een totaal andere demper............
 
Originally posted by Appi-viper
1026254496-demperwol.


Ok vlug even tekeningetje gemaakt,zal ffe uitleggen.
Je dempwol moet gegolvd zitten zodat de holle ruimten tussen 2 pieken gevult worden met "het kabaal" maar doordat het beweegt naar de demperslurf toe boste het geluid dus tegen die piek, en daardoor dringt het geluid de wol binne en dempt er compleet uit(welja nie compleet maar toch)

K hoop dat jullie het nu snappen:!



WOOOT:D wat een teken kunst, echt petje af appi viper.. de reincarnatie van vn gohg ;) . nee maar de pic, klopt wel hebbik ook innun frans scoot tjidschrift gezien.
 
Back
Top