Welke Terugloop Uitlaten Maken T Minst Geluid

VietArchangel

Well-Known Member
Zoal je al ziet Topic
Ik wil graag een terugloop uitlaat die niet echt duur iz en
moet ook nog weinig geluid produceren want heb muziek
daarom alvast bedank voor jullie antwoorden

Greetz VietArchangel
 
Advertisement - register to remove this

Als je de uitlaten op een standaard cilindertje zet zijn ze bijna allemaal wel redelijk stil. (als je tenminste niet zo mega-sukkel bent die een powerfilter monteerd bij ze std. cilinder :|)

Neem in ieder geval geen bidalot of samba ofsow. Yasuni R & Z en de NRX maken ook niet zoveel geluid.

Robbert
 
Originally posted by mhr4ever
Als je de uitlaten op een standaard cilindertje zet zijn ze bijna allemaal wel redelijk stil. (als je tenminste niet zo mega-sukkel bent die een powerfilter monteerd bij ze std. cilinder :|)

Neem in ieder geval geen bidalot of samba ofsow. Yasuni R & Z en de NRX maken ook niet zoveel geluid.

Robbert

Mwa ik kan toch niet zeggen dat mn pijp erg veel herrie maakte @ STD. Alleen wanneer er toeren opgebouwt werd kwam er een redelijk hard geluid uit. Op volle toeren viel het wel mee. Dit is dus @ minarelli LC...
 
Ik zou gewoon een tweedehandse expansie kopen of zo van een
nr-x of een andere goede uitlaat en dan een andere demper nemen, en die goed vullen met glaswol.
Ik heb een nr-x voor de viva-city maar die maakt een kut tering herrie, ik ben die tailpijp aan het omdraaien en weer laten vastlassen, en nou heb ik een demper van een sport cee uitlaat
en sport cee is zon homogelated ding

Ik kan je dit aanraden:

Een tecnigas next of carbon
-Gianelli sport cee
-Gianelli sport pro 5 of 6
-Een leo of zo
-Of gewoon op de gok kopen,en maakt een teveel herrie
dan een andere demper zoeken. En veel glaswol in die demper proberen te proppen.


})
 
1026254496-demperwol.


Ok vlug even tekeningetje gemaakt,zal ffe uitleggen.
Je dempwol moet gegolvd zitten zodat de holle ruimten tussen 2 pieken gevult worden met "het kabaal" maar doordat het beweegt naar de demperslurf toe boste het geluid dus tegen die piek, en daardoor dringt het geluid de wol binne en dempt er compleet uit(welja nie compleet maar toch)

K hoop dat jullie het nu snappen:!
 
next afstellen onderin z'n powerband = weinig geluid, maar helaas ook niet echt super prestaties...

als je 'm goed afsteld dan gilt ie beswel hard, zelfs op std. cyl, maar dat geluidje..... mooi maar HARD

anders pak je 'n Leovinci S, geen terugloop, maar wel zeer goed pijpje (voor leovinci zekers :)) en niet echt herrie ofzo
 
Waarom closen de mod's dit niet direct? Tuning algemeen?

Bovendien valt het op dat het elke keer mannekes zijn met 1 a 10 posts. Bannen die hap... niet op reageren.
 
hmmm ic
mijn standaard uitlaat is bijna naar de philistijnen daarom
een ander uitlaat en t liefst een terugloop maja ik e\denk
dat mijn keuze bij de gianelli sport pro 6 komt
hoop dat die niet teveel lawaai maakt en nog bedankt allemaal

enne waar slaat dat op Joor closen dit mod??? explain yourself
het is alleen dat ik hier niet zo vaak kom en zelf geen internet thuis heb kan ik wat aan doen dat ik hier zo weinig kom en dan een beetje mij afkraken slaat nergens op hoor!!!

greetz deventer
 
Back
Top