Welke shim ?

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Ja alles is ontgrenst alleen plaatje voor de carb niet alleen das niet echt een begrenzing ...

Maar echt nadat de varioring eruit is gegaan trok ie nooit meer echt lekker weg van onderuit terwijl hij gelukkig geen dips of een verkeerd toerental draaide dus ik was allang blij ....

Bougietje kleurt btw mooi koffiebruin
 
dat heeft niet helemaal wat te maken met de grootte van de sproeier hoor , als je dat ding erin hebt is het logisch dat ie wat inhoudt , ik zeg niet dat dat het totale probleem is maar het is niet logisch om dat ding erin te houden.

dat ding is het eerste wat ik eruit haal , ook bij nieuwe scooters die niet sneller hoeven te lopen.
 
Ja maar ik heb gemerkt dat het niet veel uitmaakt hij stotterd alleen wat langer als ie koud is en de choke erop staat zeg maar...

Maargoed ik ga alleen nog ff proberen met die shims en als dat ook niet lukt
dan breng ik hem wel naar de jager ofzo.

Ik heb die scoot elke dag nodig gewoon als straatscooter zeg maar dus het moet gewoon onderin goed wegtrekken .. en ik ben echt geen snelheidsduivel ofzo hoor die 100+ moet halen top boeit me geen reet het moet gewoon in de stad goed functioneren.

Ik close hem nu want het wordt een gebed zonder eind zo ...

En iedereen nog bedankt ben er een stuk wijzer van geworden.
 
Je vario is zeker niet versleten? Een rand erin ofzo? Want ik heb hetzelfde probleem, ook bij Piaggio. Een 4-takt. En bij mij komt het gewoon door die versleten vario. Maar ik doe nu meestal gewoon een klein beetje gas houden als ik afrem, dan trekt die 'm ook gewoon door... :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top