Hallo mensen, ik ben een redelijk oud dametje aan het worden die weinig tot geen verstand van scooters heeft maar ben wel ben op zoek naar een GOEDE scooter.
Ik ben nu in het bezit van een Yamaha Jog R uit 2004 en wil nu graag een nieuwe scooter kopen met blauw kenteken. De Jog rijdt echt goed maar hij stinkt mij te erg.
Ben al even wezen snuffelen maar hoe meer je ziet, des te gekker je wordt, hihihi
Mijn budget is €2000, met scherm, goed slot en rijklaar maken.
De scooter is bestemd voor iemand van 120kg, 1,95m groot (mijn partner) en ook vaak een bijrijder van 65kg en 1.75m groot. De scooter graag ongeveer 40 kmph laten rijden is voldoende
Ik zie wel wat leuke scooters maar je hebt ook veel verschillende meningen.
Ik zie wel leuke scooter zoals:
De en zegt absoluut geen AGM, Chineese troep enz.
Jullie zijn hier de deskundige dus vraag ik jullie
Wat RADEN jullie mij aan.
Ik hoor graag van jullie en alvast bedankt voor de adviezen (hoop ik)
Even nog vergeten, ik hoor het graag als jullie een ander merk aanbevelen, KYMCO misschien?
Ik ben nu in het bezit van een Yamaha Jog R uit 2004 en wil nu graag een nieuwe scooter kopen met blauw kenteken. De Jog rijdt echt goed maar hij stinkt mij te erg.
Ben al even wezen snuffelen maar hoe meer je ziet, des te gekker je wordt, hihihi
Mijn budget is €2000, met scherm, goed slot en rijklaar maken.
De scooter is bestemd voor iemand van 120kg, 1,95m groot (mijn partner) en ook vaak een bijrijder van 65kg en 1.75m groot. De scooter graag ongeveer 40 kmph laten rijden is voldoende
Ik zie wel wat leuke scooters maar je hebt ook veel verschillende meningen.
Ik zie wel leuke scooter zoals:
*Piaggio Zip Euro 5,
*SYM FIDDLE II INJECTIE MATT BLACK,*ACTIE AGM VX-50i Plus 25 km/h Mat Zwart 2022
Omdat ik veel nachtdiensten draai moet het wel een goede en vooral BETROUWBARE scooter zijn aub.De en zegt absoluut geen AGM, Chineese troep enz.
Jullie zijn hier de deskundige dus vraag ik jullie
Wat RADEN jullie mij aan.
Ik hoor graag van jullie en alvast bedankt voor de adviezen (hoop ik)
Post automatically merged:
Even nog vergeten, ik hoor het graag als jullie een ander merk aanbevelen, KYMCO misschien?