Welke schakel kiezen?

Status
Not open for further replies.
Die op de foto nog 1000e. poe.

Ik had mijn RS schadevrij voor 1200e, was een erg mooie rs. na 3 km kwam ik erachter dat een lager mol was. dus gereviseerd. daarna was het een uber ding, verkocht aan een 16 jarige, en die rijd er nu echt al best lang mee zonder probs. ik zou dus ff verder zoeken:)
 
Ja link doet het nu wel, ding straalt niet echt iets uit, maar als alles heel is, en hij loopt prima. opzich wel netjes dan
 
Ja link doet het nu wel, ding straalt niet echt iets uit, maar als alles heel is, en hij loopt prima. opzich wel netjes dan

de foto van de voorkant vind ik hem heel lelijk, (komt dnek ik omdat die helemaal zwart is) maar vanaf de achterkant vind ik hem wel mooi:)

Als ik hem koop, maak ik hem toch naar eigen smaak daar niet van.

Wil alleen weten of deze de moeite waard is:)
 
beetje een schadebak , en is ook wel wat aan gesleuteld als ik het zo bekijk , en er mist een voorspatbord..

mja , een 2e hands brommer kopen is altijd risicovol ;)
 
dat miste bij die van mij ook , alleen was daar de rest nog prima van (kappen , frame, schadevrij dus) , en die van mij kostte maar 500 :*
 
voor een MT is dat duur , niet voor een schakel :p

mja , wat is ook duur , een goeie brommer kopen voor 1200/1500 euro of een wrak van 900 en daar voor 1000 euro eraan moeten verspijkeren ;)

en geloof me , ik heb heel wat klanten meegemaakt die het laatste deden en uiteindelijk wel een nieuwe hadden kunnen kopen en er WEL met plezier op hadden kunnen rijden...
 
Even over de derbi senda sm. Ik rijd zelf al 1,5 jaar met een senda rond en BIJNA geen problemen mee gehad. Motorisch is de brommer echt perfect de brommer heeft me echt NOOIT in de steek gelaten en vrijwel altijd is 1x kicken lopen, behalve als die een maand heeft stilgestaan dan 2x :p. De brommer schakeld altijd heerlijk, lekker soepel.

Echter de nadelen:

Slechte elektra
Ik heb zelf een keer een doorgebrand achterlicht gehad door een kapotte spanningsregelaar. Nieuw lampje €85 (origineel DERBI onderdelen zijn heel prijzig)

Standaard geleverd met VEE rubber banden. Ik vind dit persoonlijk zeer slechte banden in vergelijking met vele andere banden vooral bij nat weer.

En zo als melf al zij is dat brommer behoorlijk trilt. Niet echt heel storend maar als je lange afstand moet rijden wel vervelend. Maar zolang je brommer weinig toeren maakt merk je het haast niet.



Over de prijs die je uit wilt geven:

Bespaar niet te hard op een brommer. En laat je niet verlijden door die sommige hele lage prijzen want dan koop je vaak de elende van een ander over.
 
Ik zou gewoon even wachten. komt heus wel iets leuks voorbij, mijne is na 4 maanden pas weggegaan voor 1400 euro, en dat was echt een uber ding.

Het is al wat melf zegt iets voor 900e kopen, en dan nog 1000e eraan uitgeven schiet ook niet op natuurlijk :)
 
Tis maar net wat je koopt:)

Mijne was gewoon meer waard. en die ging ook voor een mooie prijs weg, zo simpel als wat:)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top