Deze staat dan mooi in de lak,
maar als ik die foto zie, en dan eentje van het oude model,
dan vind ik het oude model toch mooier:X
Edit: En '' als '' ik het blok reviseer van het oude model...
Ja weet het,ben eigenwijs
Edit : Oude type doet zijn naam een eer aan
het gaat niet om het blok , daar is genoeg voor te krijgen , maar de remklauwen worden ruim (doordat de remblokken tegen de klauw aankomen bij het remmen) , remleidingen gaan lek door ouderdom , balhoofd veroest en lopen zwaar , remhendels ruim , kabels lopen zwaar , wiellagers los in de velgen , slijtplekken in het frame , achtervork en schokbreker lagering versleten , stepjes versleten , remschijven versleten , binnenpoten ingesleten van voorvork , comtactsloten ruim , tellers die het slecht doen.. , verneukte kabelbomen etc. etc. dit zijn allemaal (en nog lang niet alles) dingen die met zo'n 70 % van dat type aan de hand is , wat ook heel vaak gebeurd is dat het mechanisme voor de achterophanging waar je de ketting mee opspant vast zit.
en dan nog de gewone slijtage zoals ketting en tandwielen , remblokken , banden etc. etc.
zo'n ding zou ik alleen maar kopen als ik m helemaal opnieuw ging opknappen , zodat alles helemaal weer perfect is , mja , hoeveel euro ben je dan verder?
ik zou er absoluut niet aan beginnen , ik zit al jaren in het bromfietsvak ,ik kan je vertellen dat er veel te veel mensen zijn die denken dat ze goedkoop uit zijn met een oudere brommer , het tegendeel is echter waar ,ik ken er genoeg die juist 2 of 3 keer zo duur uit waren en dat is zonde gewoon...
je hebt dan geen plezier aan je brommer en een heleboel geld kwijt waar je andere dingen mee had kunnen doen...
ik vertel je dit omdat ik het jammer zou vinden als je iets zou kopen waar je flink mee de mist in gaat...