Welke schakel kiezen?

Status
Not open for further replies.
Toch maar de RS gekozen:)


[IR]http://img185.imageshack.us/img185/770/2222uc0.jpg[/IR]

[IR]http://img185.imageshack.us/img185/3073/1111go4.jpg[/IR]

rs50lk8.jpg


Heb hem nog niet thuis wordt voor het weekend opgehaald:D
 
Thnx,
Prijs is er ook naar.
Nu nog een goedkope verzekering zoeken:|

Gaat dit om deze rs van hierboven of van die link?

Dat is over de modellen van voor 1999 met am5 blok(sommige nog in het jaar 1999 ook met am6 al?) Iig het model met de enkele achterbrug :)
Dus die van de foto met dat rode frame etc.
 
die zwarte NM RS heeft gewoon zn orginele velgen, of ging het om dat rare sprintertje drvoor?:p das een oud model
 
ja wat had je dan verwacht, je bent 15 man :D of nu ondertussen net 16. op die leeftijd zijn vooral schakels best prijzig
 
dat heb je met broekies :*

tja , leeftijd scheelt nogal , ik betaalde iets van 86 voor mijn RS voor het hele jaar :)

je kunt het ook gewoon op je vader zijn naam zetten alleen is dat officieel wel verzekeringsfraude..
 
Krijg trouwens net te horen dat de voorvork heel misschien krom is..:|

Ga morgen kijken,
Nog dingen waar ik op moet letten?

Zowiezo:

Handen los van het stuur en kijken of die rechtdoor blijft gaan.
Kijken of die soepel schakelt?

Edit: Voorvork is iets krom, volgens hem merk je er niks van:+
+ Sleutel is afgebroken in het contact slot:L sleutel is er nog wel uit te krijgen en hij heeft een reserve sleutel..
En er zit geen rempedaal op8P
 
Last edited:
Mja, ik zou hem laten staan, ik zou alleen een ''barrel aka opknapper'' kopen als de oude eigenaar ook gewoon verteld wat er allemaal(ongeveer) mis mee is. Dus dat je het van te voren weet. Als er telkens meer bij komt zou ik het al laten zitten denk ik..

/ Ik weet natuurlijk niet hoe de conversatie is gegaan :) maar lijkt alsof je telkens meer - puntjes te horen krijgt..
 
Last edited:
vorkpoten van RS zijn btw niet overdreven duur (binnenpoten) , maar dat ding wat daar op de foto staat zonder spatbord is een regelrechte ramp als je het mij vraagt.. die mag niet duurder zijn dan zo'n 400 a 500 euro en dan moet je er nog wel 500 in investeren voordat het wat is meestal..

ik zou gewoon een nette zoeken van ongever 1500 euro , kost nu wat maar bespaard je later..
 
vorkpoten van RS zijn btw niet overdreven duur (binnenpoten) , maar dat ding wat daar op de foto staat zonder spatbord is een regelrechte ramp als je het mij vraagt.. die mag niet duurder zijn dan zo'n 400 a 500 euro en dan moet je er nog wel 500 in investeren voordat het wat is meestal..

ik zou gewoon een nette zoeken van ongever 1500 euro , kost nu wat maar bespaard je later..

Lijkt mij ook,
Maar ik ga zowiezo even een kijkje nemen,
Foto's zeggen ook niet alles.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top