Ik ben wel te vreden met de topsnelheid maar ik wil dat ie snellen van 0km gelijk naar de topsnelheid gaat ik heb aan iem gesvraagt en hij zei zet er een witte malossi drukveer in kan dit kloppen ?trekveren voor de eerste 20-25kmph, daarna ligt alles aan de rollen en variateur.
Als je de eerste 20a25kmph meer toeren wilt kun je er wat strakkere trekveren in doen.
Daarna doen vooral de rollen het werk, wil je meer toeren moeten er lichtere rollen in doen
Een sport variateur is eigenlijk alleen maar om dipjes weg te halen. Is bij veel scooters niet echt nodig
Een drukveer is voor gashername. Oftewel als je bv 50 gaat, het gas dicht doet en een seconde later weer open. Komt hij niet goed op toeren is je drukveer te slap
Met deze info zou je zelf uit moeten vogelen wat het beste is voor jouw scooter. Het is onmogelijk om te zeggen wat het beste is en er zijn geen onderdelen waar je simpelweg sneller door gaat (behalve een grotere cilinder, maar die moet je dan ook weer afstellen)
Dus witte trekveren en drukveer van malossi. Maar dan gaat mijn top niet omlaag toch?ja dat kan we een positief verschil maken. Maar verwacht geen magie. Het blijft een 50cc 4t.
Zou er dan trouwens meteen witte trekveren in doen. Die dingen maken echt een groot verschil
Dan ga ik die witte drukveer en trekveer van malossi bestellen bedankt ga je meteen volgen!denk het niet. En anders zou het waarschijnlijk niet veel meer dan 1 of 2kmph zijn
Ja maar ik wil mijn 8.5g rollen behouden voor de top snelheid helpt de witte drukveer een witte trekveertjes dan nog bij vanaf stilstand sneller wegtrekken?Ja lichtere rollen helpen waarschijnlijk ook wel met optrekken, 8,5gr is best zwaar. Maar dat verschilt echt heel erg per scooter (ik heb zelf 8gr) en de rest van de setup. Rollen zijn eigenlijk de laatste stap van het afstellen (zo heb ik dat iedergeval altijd gedaan) En het zou ook wel kunnen dat je met iets lichtere rollen toch wel top in gaat leveren
hier had ik alles mooi voor je op een rijte gezet.trekveren voor de eerste 20-25kmph, daarna ligt alles aan de rollen en variateur.
Als je de eerste 20a25kmph meer toeren wilt kun je er wat strakkere trekveren in doen.
Daarna doen vooral de rollen het werk, wil je meer toeren moeten er lichtere rollen in doen
Een sport variateur is eigenlijk alleen maar om dipjes weg te halen. Is bij veel scooters niet echt nodig
Een drukveer is voor gashername. Oftewel als je bv 50 gaat, het gas dicht doet en een seconde later weer open. Komt hij niet goed op toeren is je drukveer te slap
Met deze info zou je zelf uit moeten vogelen wat het beste is voor jouw scooter. Het is onmogelijk om te zeggen wat het beste is en er zijn geen onderdelen waar je simpelweg sneller door gaat (behalve een grotere cilinder, maar die moet je dan ook weer afstellen)
hier had ik alles mooi voor je op een rijte gezet.
Drukveer is vooral voor gashername, maar heb ook wel in de praktijk gezien dat je er meer vermogen door kan krijge
Prima dank je wel man echt! Ik zal maar eerst de witte drukveer en witte trekveertjes van malossi proberen.hier had ik alles mooi voor je op een rijte gezet.
Drukveer is vooral voor gashername, maar heb ook wel in de praktijk gezien dat je er meer vermogen door kan krijgen
hier had ik alles mooi voor je op een rijte gezet.
Drukveer is vooral voor gashername, maar heb ook wel in de praktijk gezien dat je er meer vermogen door kan krijgen