Zou voor de power one 50cc gaan als dit een aluminium cilinder is.. Deze is slijtvaster als de gietijzeren alternatieven. Zou daarom de power one het geld meer waard vinden.
Maar wil je de top niet verhogen dan kom je niet onderuit voor een originele fabrieks cilinder te gaan.
Anders zo`n naraku cilinder proberen en hopen dat hij even hard of iets minder hard gaat..
DR50 is zeker wel een beetje rapper als een originele fabrieks cilinder.. De DR70 is hetzelfde als de DR50 kwa timing, alleen iets betere acceleratie vanuit het begin, en je hebt een wat zwaarder geluid dat opvalt dat je een grotere cilinder erop hebt zitten.
De 50cc cilinder zijn makkelijk af te stellen, bij de 70cc moet je iets meer met de afstellingen rommelen.(Dus niet even snel plug and play)
Anders zou je kunnen kijken of je een sceed 50cc cilinder kan vinden.
Zou alleen geen tnt / dmp troep aanraden, dat spul loopt al kapot als je het net al gemonteerd hebt. (goedkoper dat wel, maar kwaliteit is zwaar ondermaats en risico op niet goed lopen is veel meer aanwezig.)
Overigens kan je ook eens zoeken naar een BGM 50cc cilinder.. Deze zien er ook wel best netjes eruit.
Niet in Nederland, maar zo ziet die sceed 42 50cc kit eruit: (wellicht kan je die ergens toch in Nederland vinden)
Ziet wel het meeste origineels uit.
Een aluminium nicasyl type:
http://www.schaafbromfietsen.nl/webwinkel/?nl/shop/Cilinders en Delen/Minarelli Horizontaal L.C.&d=00001185
Gietijzeren power one (ziet er wel beter uit als de naraku)
Power one aluminium (kost even duur als de gietijzeren versie)