Welke 50cc cilinder kit voor gy6?

Pimekuhh

Member
Dag mensen

Ik ben opzoek naar een goede, betrouwbare en niet al te dure cilinderkit voor mij gy6'je.
Ik wil m gewoon legaal houden dus ik ga niet boven de 50cc. Het liefst wil ik ook niet boven de 100 euro gaan, maar het mag wel iets meer zijn. Ik heb de keuze tussen deze kitjes:
Naraku 50cc GY6 V2
Airsal 50cc GY6
Mezoly 50cc GY6
Welke van deze is het best/meest betrouwbaar? Of hebben jullie andere kitjes die beter zijn?

Groetjes Pim :)
 
Advertisement - register to remove this

Optie 3, dikke prima, 4-takt is me allemaal zo spannend niet,
Heb meerdere setjes Kymco origineel (gebruikt) liggen, echter woon ik nabij Groningen en jij in Belgie...
Groet,
 
Heb je ook al eens de 50cc van standaard parts overwogen? Ding kost ongeveer rond de 40 euro, (28 euro zelfs)
Vind dat zo`n 50cc cilinder echt niet meer als 60 euro mag kosten.. Zeker voor zo`n GY6 blokje.

 
Heb je ook al eens de 50cc van standaard parts overwogen? Ding kost ongeveer rond de 40 euro, (28 euro zelfs)
Vind dat zo`n 50cc cilinder echt niet meer als 60 euro mag kosten.. Zeker voor zo`n GY6 blokje.

Is standard parts niet hetzelfde als DMP? ik had ergens gelezen dat het hetzelfde is maar een ander merk op de doos
Post automatically merged:

Grappig dat je dan over mijn post heen leest.
ik was ff aan t reageren op die ander dus de site was nog niet gerefreshed haha
 
Standaard parts is van het merk Mokix wat prima onderdelen maakt.. Verschil met mijn cilinder is dat de prijs nog wat lager is en de kwaliteit het zelfde. (heb er zelf reeds een 60cc van het zelfde merk eronder gezet.. Gewoon prima spul voor een gy6 blok.

Alleen je hebt wel een pakking nodig voor de ketting spanner, voor de rest zit er alles erbij.

Kijk hier maar even: (had daar nog wat fotos geplaatst.)


Kwaliteit 50cc, 60cc 72cc is allemaal het zelfde van dat merk.

Dat zandri het afblaft als B-merk is beyond me.
 
Standaard parts is van het merk Mokix wat prima onderdelen maakt.. Verschil met mijn cilinder is dat de prijs nog wat lager is en de kwaliteit het zelfde. (heb er zelf reeds een 60cc van het zelfde merk eronder gezet.. Gewoon prima spul voor een gy6 blok.

Alleen je hebt wel een pakking nodig voor de ketting spanner, voor de rest zit er alles erbij.
Oke dan ga ik daar ook nog ff naar kijken. Thanks!
 
Back
Top