Allanzoet
HQ, The new style
hey,
Ik ga mijn morini AC blok omtoveren tot LC, en ik heb dus nu (weer) een nieuwe cilinder nodig. Ik wil er nu alleen 1 die niet zo tam is als de DR70 giet, ik wil zoveel mogelijk koppel, dus trekkracht, zo min mogelijk slijtage, en ik wil s`ochtends niet al te lang warmdraaien voordat ik ga rijden. Ik wil een 70cc.
De rest van mijn setup; dus op een Morini LC blok.
Yasuni R
Dellorto 17.5mm
Doppler of malossi powerfilter
Hebo race koppeling
Rito krukas met C3 lagers
De cilinders die te koop zijn;
-Polini 70cc kit 47mm (giet)
-Hebo Manston replica 70cc kit, 47.6mm (alu)
-Gilardoni 70cc kit 47mm (alu)
-Malossi Sport 70cc kit 47mm (giet)
-Top Performances 47.mm, 70cc, (giet)
en er is ook nog een gilar 74cc hoorde ik en een airsal, ik heb ze alleen nog niet in de winkel gezien.
Ik heb de polini corsa er niet bijstaan omdat hij veel duurder is en hetzelfde koppl heeft als de gewone giet, corsa gaat alleen harder, en dat hoef ik niet.
Welke is volgens jullie de beste cilinder voor mij?
Thanx!
Ik ga mijn morini AC blok omtoveren tot LC, en ik heb dus nu (weer) een nieuwe cilinder nodig. Ik wil er nu alleen 1 die niet zo tam is als de DR70 giet, ik wil zoveel mogelijk koppel, dus trekkracht, zo min mogelijk slijtage, en ik wil s`ochtends niet al te lang warmdraaien voordat ik ga rijden. Ik wil een 70cc.
De rest van mijn setup; dus op een Morini LC blok.
Yasuni R
Dellorto 17.5mm
Doppler of malossi powerfilter
Hebo race koppeling
Rito krukas met C3 lagers
De cilinders die te koop zijn;
-Polini 70cc kit 47mm (giet)
-Hebo Manston replica 70cc kit, 47.6mm (alu)
-Gilardoni 70cc kit 47mm (alu)
-Malossi Sport 70cc kit 47mm (giet)
-Top Performances 47.mm, 70cc, (giet)
en er is ook nog een gilar 74cc hoorde ik en een airsal, ik heb ze alleen nog niet in de winkel gezien.
Ik heb de polini corsa er niet bijstaan omdat hij veel duurder is en hetzelfde koppl heeft als de gewone giet, corsa gaat alleen harder, en dat hoef ik niet.
Welke is volgens jullie de beste cilinder voor mij?
Thanx!