WELKE CILINDER HELPPP !

R

redsprinter

Guest
heey ik had een vraagje , aangezien ik der zelf niet uit kan komen :L ik zoek een leuk cilindertje op straat ik rij nu met een DR70 , 17,5 carb , yasuni r , hebo race koppl,vario en een vervroegte onsteking maar welke cilinder is leuk , waar zal ik het meesten trekkacht mee hebben , want ik wil nog een yasuni c16 of een bidalot c16 aanschaffe alleen me cilidner keusen daar kom ik niet uit kan iemand mij helpen of als iemand anderes een cilinder weet maximaal 200 euro
Hebo NG aluminium 70cc
Malossie Replica aluminium 70cc
Stage 6 Racing-modular aluminuim 70cc
Top Performance deu plus vasten binnenkop gietijzer 70cc

groetjesss
 
Last edited by a moderator:
Advertisement - register to remove this

heey ik had een vraagje , aangezien ik der zelf niet uit kan komen :L ik zoek een leuk cilindertje op straat ik rij nu met een DR70 , 17,5 carb , yasuni r , hebo race koppl,vario en een vervroegte onsteking maar welke cilinder is leuk , waar zal ik het meesten trekkacht mee hebben , want ik wil nog een yasuni c16 of een bidalot c16 aanschaffe alleen me cilidner keusen daar kom ik niet uit kan iemand mij helpen of als iemand anderes een cilinder weet maximaal 200 euro
Hebo NG aluminium 70cc
Malossi 70cc MHR replica
Cilinder - 70 cc - Racing Modular
Top Performances - Cilinder 70 cc. Due vaste binnen kop
groetjess

top peformance due +
 
top performance due + !

heeft als voordeel ten opzichte van alu cilinders dat je iets minder rekening moet houden met koud wegrijden.
Je krijgt hem ook moeilijker kapot, aangezien je hem kan honen. wat je met een alu cilinder dus moeilijker kunt doen.
en als je er een leuke setup rond bouwt heeft hij toch een aardig vermogen en zal niet zoveel moeten onderdoen voor een bv een s6 racing.
 
wat is dat voor onzin? minder rekening houden met koud wegrijden??\

en wat is de bedoeling ervan om m kapot te rijden? dat is toch helemaal niet de bedoeling?

en bovendien , wat kost honen? en een zuiger? is ook niet gratis en zeker een goeie zuiger niet..

mja , het hoort gewoon niet kapot te lopen.

het ligt er maar net aan wat je zelf wilt , ik vind voor op straat een Malossi MHR replica zeer goed , 2 veren , zeer goede wand , en zeer goeie prestaties.

maar zeg je ik wil later nog meer zou je een stage6 racing kunnen nemen , die is zeer makkelijk te "tunen" icm een c-16..
 
later nog meer :p ik heb nou al eventjes kijkne een
Polini evo 1 AC 70cc
Malossi sport AC 70cc
top performance AC 50cc
top performace LC 50cc
allemaal versleten :p
-----------------------------------
DR lc 70cc ''bijna versleten
dus ik wil nu weer wat anders maar wat leuks die lekker snel op trek snapje wat is nou echt een lekkere optrek cilinder want wil toch wel weer een beetje riching auto wheely gaan dat had ik allen met die polini evo 1 ac
 
dan rij je of belachelijk veel of je stelt je spul gewoon niet goed af, aangezien je een cilinder niet zo maar even 'verslijt'.
Ik ben 2 jaar iedere dag met DR70 naar school gereden en max. 2 zuigers vervangen, de cilinder is verder nog piekfijn in orde.

Een malossi replica vind ik het fijnste voor op straat en deze rijd ook nog is zeer lekker met een yasuni R.
Stage6 racing zal imo het dichts in de buurt van de EVO zitten.
 
ik ben toch wel vaker versleten dr70's tegengekomen hoor...

en om een cilinder te verslijten hoef je niet perse km's te maken , door een combinatie van omstandigheden kan een cilinder behoorlijk snel slijten. zelfs wel in 1000 km !!!
 
jah oke ik heb nog een polini evo 1 lc liggen bijna helemaal nieuw voor mina horz ik verkoop hem INTRESSSESS!!!.. maar die zal niet echt lekker rijden met een c16 lijkt mij als ik hem der onder ze en al me cilinder heb ik perfect afgestelt naar toch dat die andere al zij komen ze toch tot hun einden lucht gekoelt krijgt snel een warmloper echt dat heb je zo en tjah ik wil gewoon een lekkere snelle cilinder beetje wheelys en zo maar iedereen zegt TOP PERFORMANCE maar is die snel en maak je daar beetje wheely mee of niet want van de polini weet ik het zeker .. maar die wil ik liever voor sprint of verkoop gebruiken
 
jah oke ik heb nog een polini evo 1 lc liggen bijna helemaal nieuw voor mina horz ik verkoop hem INTRESSSESS!!!.. maar die zal niet echt lekker rijden met een c16 lijkt mij als ik hem der onder ze en al me cilinder heb ik perfect afgestelt naar toch dat die andere al zij komen ze toch tot hun einden lucht gekoelt krijgt snel een warmloper echt dat heb je zo en tjah ik wil gewoon een lekkere snelle cilinder beetje wheelys en zo maar iedereen zegt TOP PERFORMANCE maar is die snel en maak je daar beetje wheely mee of niet want van de polini weet ik het zeker .. maar die wil ik liever voor sprint of verkoop gebruiken

uhm , LEESTEKENS , en ZINSOPBOUW , wat zegt jou dat?

weinig als ik dit trieste stukje tekst zo lees , ik kan me voorstellen dat mensen dit niet begrijpen..

een evo loopt heel erg lekker met een c16 overigens , als dat niet zo is zegt mij dat meer over het afstellen en opbouw van het blok .. ofwel degene die het klaarmaakt..

een luchtgekoelde motor kan best goed en best lang lopen zonder dat ie kapot loopt , dat ligt imo ook weer meer aan degene die m klaarmaakt dan aan het materiaal..


en een wheely kun je al met een std setup maken...
 
waarom zou je een nieuwe cilinder kopen als je toch al een goede cilinder hebt.
maar als je toch nutteloos geld uitgaat geven, zou ik een stage6 race nemen die rijdt super met een yasuni c16.
en als die goed afgestelt is kan die rond de 110 kmh rijden en lekker vel optrekken.
 
top performance is echt niet veel beter als een DR hoor:) 't scheelt vrij weinig;)

Ik zou gewoon die evo erop doen. Als je die goed onderhoud kan je daar ook echt heel lang mee rijden. Maar ik heb hier mijn twijfels over icm de rijder/monteur:)
 
Back
Top