S ssaammm Well-Known Member 18 February 2008 #1 hallo, ik heb een malaguti phantom f12 AC (minarelli horizontaal, is helemaal standaard) en ben van plan een gianelli cr extra chroom te kopen. nou is mijn vraag: welke afstelling moet ik nemen? alvast bedankt
hallo, ik heb een malaguti phantom f12 AC (minarelli horizontaal, is helemaal standaard) en ben van plan een gianelli cr extra chroom te kopen. nou is mijn vraag: welke afstelling moet ik nemen? alvast bedankt
Vinnie Well-Known Member 18 February 2008 #2 die het beste bij je scooter past en hoe kom je daarachter? testen, proberen, uitproberen, onderzoeken, en doen.. Upvote 0 Downvote
die het beste bij je scooter past en hoe kom je daarachter? testen, proberen, uitproberen, onderzoeken, en doen..
W WesSyl Well-Known Member 22 February 2008 #3 2 maten grotere sproeier lichtere rollen strakkere drukveer kom je al een heel eind Upvote 0 Downvote
Vinnie Well-Known Member 22 February 2008 #4 met zomaar wat roepen kom je niet veel vooruit zomaar ff "wat lichtere rollen"en "strakkere drukveer" erin.. maar welke ? of richting welke kant ? Upvote 0 Downvote
met zomaar wat roepen kom je niet veel vooruit zomaar ff "wat lichtere rollen"en "strakkere drukveer" erin.. maar welke ? of richting welke kant ?