Welke 50cc cilinder halen?

DeType2

New Member
Ik ben van plan een 50cc snel cilinder te halen, maar ik kan niet kiezen tussen de Stage6 streetrace 50cc en Malossi sport 50cc. Wie kan mij helpen met kiezen, want ii weet nog niet zo goed wat beter is?
 
Advertisement - register to remove this

Tja wat is 50cc ''snel''. Zo'n streetrace scheelt niet veel van een standaard 50cc. Je moet eerder kijken naar categorie middel tot hoogtoerig, wil je het ''50cc snel'' noemen. Dan praat je gauw over een MHR of Evo.

Ik heb ooit een 50cc Stage 6 Racing gehad en dat in combinatie met een Yasuni R. Ging erg goed en makkelijk af te stellen.

Maar vergeet niet dat zo'n middel tot hoogtoerige cilinder gauw aandacht trekt van de plisie.
 
Tja wat is 50cc ''snel''. Zo'n streetrace scheelt niet veel van een standaard 50cc. Je moet eerder kijken naar categorie middel tot hoogtoerig, wil je het ''50cc snel'' noemen. Dan praat je gauw over een MHR of Evo.

Ik heb ooit een 50cc Stage 6 Racing gehad en dat in combinatie met een Yasuni R. Ging erg goed en makkelijk af te stellen.

Maar vergeet niet dat zo'n middel tot hoogtoerige cilinder gauw aandacht trekt van de plisie.
Stuk meer aandacht dan een DR70.
en dat van die 50snel roep ik ook al jaren maar het begrip 50snel is tegenwoordig al een dr50

Tijd van de Manston 50 en Evo50 is al even voorbij #oud
 
Back
Top