Weekendmeeting Duitsland maart '03

Het is misschien een beetje erg ver voor op de scooter/brommer, maar ja dat moet je zelf weten. Maar doe eens ff wat rustiger zeg...
 
Originally posted by Menn0
Beetje rustiger replyen kan geen kwaad. Als je goed dit topic door had gelezen zie je dat het eind April is. En een domme vraag is het wel, want je zult zelf wel begrijpen dat men voor een paar mensen niet een heel evenement zal verplaatsen, zo is er geen beginnen aan.

JA DAS waar !!!!!!!!! :)
maar maar wanneer is het zeker dan (de data).
want je begrijpt toch wel dat ik en die 40 ook nie voor l*l er naar toe rijden!!??!!??

enne waar ken je meer info er over vinden???
toch oop die site van scooter-attack.com??

laterz.......... deknaller
 
Originally posted by Menn0
Het is misschien een beetje erg ver voor op de scooter/brommer, maar ja dat moet je zelf weten. Maar doe eens ff wat rustiger zeg...


'k dan

ja het is ver maar we trekken er ook een week vooruit !!!
snappie :)
 
Originally posted by Freezer
Meetings worden niet geregeld speciaal voor zomervakanties, maar wanneer het gewoon uitkomt.

ik wist niet dat die meeting zo groot waren, en dat dat door meerdere dingen georganizeert werden!
 
Jij snapt duidelijk weinig van meetings... Ik ben er vorig jaar ook geweest, met de auto welteverstaan... Beetje waanzin om met de scooter te komen, en helemaal met zo'n grote groep...
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Jij snapt duidelijk weinig van meetings... Ik ben er vorig jaar ook geweest, met de auto welteverstaan... Beetje waanzin om met de scooter te komen, en helemaal met zo'n grote groep...

what ever al kom je met de fiets da moet je toch ZELF weten!~!
 
ik ga akkoort met Bart... volgens mij weet je niet echt waarover je praat...

paar 100km afleggen met zo'n groep? etc etc..
maar goed... ik zie jullie daar wel dan :)
 
Ik vind ook alles best, doe vooral wat je niet laten kunt... Ik zou sowieso al NOOIT met een groot gezelschap naar een meeting gaan... Dat maakt de organisatie, planning en afspraken maken alleen maar moeilijker...
 
Ik kom zkr :) Maar weet eigenlijk niet wat ik me er eigenlijk allemaal bij moet voorstellen...

Kunnen we daar gewoon kamperen [ niet dat ik daar met m'n tentje kom, en m'n haringe vast in het beton moet boren :p ].

Is het groot? en hoeveel mensen worden er ongeveer verwacht??
 
Er worden tussen de 200 á 300 mensen verwacht.
Zoals ik al gezegd had, check af en toe de (nu ook nederlandse) website voor de meeting: http://www.treffen.sr-spirits.de/
Locatie zal of een militair terrein zijn, of een groot depot(ijshal/stadion) daar vlak bij. Er zijn campingplaatsen met...gras:)
Voor veranderingen/meer info post ik hier weer
 
ik wil het nu ook wel weten, niet dat ik daar met jowie aan kom zetten en er zijn 10 van die braatwurst etende duitsers met een tecnigas rs
 
Ik wil wel gaan, NRG achterin de auto of aanhanger als iemand uit de regio meegaat :)

Maar wel voor 1 dag
 
Back
Top