Weekendmeeting Duitsland maart '03

Advertisement - register to remove this

als mijn duits me niet in de steek laat is het in Mönchengladbach?
das best tedoen met een fatsoenlijke 4wieler:)
maar uh:is het de moeite waard?:rolleyes:

edit:tis vanuit venlo 30 km en vanuit eindhoven ongeveer 110km
 
Last edited:
Van Eindhoven NL
Naar M?engladbach D
Afstand 87,6 km.
Reisduur 00:55


precies ertussen in:p
of ik kom is puur afhankelijk van of ik een auto ter beschikking heb...
 
hé kan je da in de zomer vakantie proberen te regelen, want dat is wa makkelijker voor de gene die uit de omgeving antwerpen en breda en bergen op zoom komen want wij reden het niet in een dag!!! wij komen ongeveer met 20/30 man!!

laterz. deknaller

ik lees het wel op het forum hoe het verder gaat !!! :)



Report
 
Originally posted by deknaller
hé kan je da in de zomer vakantie proberen te regelen, want dat is wa makkelijker voor de gene die uit de omgeving antwerpen en breda en bergen op zoom komen want wij reden het niet in een dag!!! wij komen ongeveer met 20/30 man!!

laterz. deknaller

ik lees het wel op het forum hoe het verder gaat !!! :)



Report

Meetings worden niet geregeld speciaal voor zomervakanties, maar wanneer het gewoon uitkomt.
 
Originally posted by deknaller
hé kan je da in de zomer vakantie proberen te regelen, want dat is wa makkelijker voor de gene die uit de omgeving antwerpen en breda en bergen op zoom komen want wij reden het niet in een dag!!! wij komen ongeveer met 20/30 man!!

laterz. deknaller

ik lees het wel op het forum hoe het verder gaat !!! :)



Report

beetje domme reactie eigenlijk.... al gekeken waar de meeting is??? ga je dat met de scooter doen met 30 mensen???

lees eerst de topic aub
 
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by deknaller
hé kan je da in de zomer vakantie proberen te regelen, want dat is wa makkelijker voor de gene die uit de omgeving antwerpen en breda en bergen op zoom komen want wij reden het niet in een dag!!! wij komen ongeveer met 20/30 man!!

laterz. deknaller

ik lees het wel op het forum hoe het verder gaat !!! :)



Report
--------------------------------------------------------------------------------



beetje domme reactie eigenlijk.... al gekeken waar de meeting is??? ga je dat met de scooter doen met 30 mensen???

why domme VRAAG er als er zo lekker DUIDELIJK word geschreven waar en wanneer het is hoe moet je dan weten wanner het is.!!!!!!!!!!1

als er alleen maar'03 staat weet je toch nog niets!!!!!!!!!!
JA DAT HET IN MAAR IS!!!!!!!!!!!!!
 
Back
Top