Weekend Meinerzhagen - 26/27 mei 2007

zet je foto;s ipv
naar ir /ir + die haakjes, maar als ik dat zet zie je dat ir gedoe niet
 
ziet er goed uit *D

Had ik maar eerder geweten dat het zo veel beter zou zijn dan 2 jaar terug. Dan had ik meer zin gehad.
Misschien volgende keer dan maar weer :W
 
:W omg, dit moet je toch echt 1 keer in je leven minimaal meemaken:D!

Super vet was het idd, hoewel ik toch vaak moest uitkijken dat ik niet omver werd gereden door een of andere duitser:p

Die duister die in de tent had gepoept omg:D! Wtf !:p
 
idd, toen ik het smorgens hoorde van rene zijn tent heb ik gelijk een rol schijtpapier gepakt uit de sleur en ben ook naar renee zijn tent gelopen 8P
 
Maar een kleine samenvatting van mijn kant,

Vrijdag de scooters etc ingeladen en nog flyers opgehaald (Wat helaas niet helemaal goed ging :().
Ik en Stefan waren rond een uurtje of half twee in Kerkdriel, volgens mij als eerste :p.
Toen maar beetje wezen chillen en filmpje gekeken en gewacht op de rest.

In de avond met ze alle richting Duitsland rijden met porto's in de auto, wat een lol :D.
Eenmaal aangekomen alles opgezet en slapen! (Half 2 ofzo).

Zaterdag mooi weer en erg gezellig, een paar keer met dat DSSC gereden waar de tijdsmeting ook niet helemaal werkte...
In de middag ging ik weer en toen zei die vent opeens of ik een DSSC nummer had en niet meer kon rijden...
Jammer maar toen met ze allen naar achteren gegaan en daar wezen knallen, en gekeken hoe Eric met ze zielige arm ging rijden op de Beta :D.

Verder nog lekker gegeten door onze persoonlijke BBQ Kok :W.
Jammer dat Inne & Kenny weg moesten voor het systeem :(, we hebben veel lol gehad en gemaakt op Zaterdag avond, maar het was toch anders dan geplant was.

Daarna veel en veel regen, scooter lekker lopen roesten maar dat hoort erbij :p.
Zondag maar alles ingepakt en weer met ze allen vertrokken naar Holland.

Zondag nog een illegale meeting gehouden in Kerkdriel :p, was wel cool om het systeem te testen in de tuin van Inne & Kenny :).

Ik zie deze meeting alleen maar als plus punten, heb het naar me zin gehad en de Duitsers zijn wel iets verbeterd tegenover vorig jaar.
Zoals achterin op de baan was vorig jaar echt gekkenhuis, nu ook wel maar beter georganiseerd.
Het weer zat helaas tegen waardoor zondag echt alles in het water liep.
Teminste voor ons, die Duitsers rijden wel verder, knijpen hun luchtfilter weer uit en verder rijden maar!

Leuk weekend gehad en wil Inne & Kenny en de rest van de Crew bedanken voor de gezelligheid en de overnachtingen.
 
hey er zitten eg un paar mooie pics tussen zeker de moeite waard om te kijken :p

mijn belevenis van meinerzhagen was eg super toff met rene mark danny michel weer afentoe wat minder maar prima genoten het was erg groot de heledag scooters als je je ogen sluit in die paar tellen komt er wel weer een zwerm voor bij :p

ik zal er straks filmpje van posten

veder was het eg super ik hoop ook naar scooter attack te kunnen gaan :)

ooi
 
hahaha als je knopje even indrukt maakt hij er gelijk een hele zwerm 8p

en ik had me scoot toch niet bij dan maar pics schieten :p
 
Er zitten ook een vracht kut foto's tussen zeg vooral die laatste :X,


Waar blijft de rest van onze filmpjes :p
 
hey,

Meinerzhagen was echt lachen
wij stonden met 6 man van onze groep ergens achter aan de baan komen
Danny, Rene, Michel, Mark en Robin ineens aan of ze bij ons mochten staan.
en dat was zeker heel gezellig met hun.
Zaterdag was echt een mooi dagje mooi weer gehad.
tot het s avonds ineens begon te regen en zondag ook nog maar toen maar naar huis gegaan.
foto's moeten we nog even online zetten en dan posten we hier wel een paar leuken.
 
nou heb ik toch vaak bij renee zijn tent rond gehangen maar geen 1x jouw gezien :X alleen die eene x @ zondag toen ik flyers/gofast aan het verkopen was
 
Ben van die duitse kansloze forums aan het uitpluizen of die duiters nog filmpjes en foto's van ons e.v.t gemaakt hebben.
Maar kom alleen kansloze filmpjes tegen op you-tube en meer niet..
 
Back
Top