Weekend Meinerzhagen - 26/27 mei 2007

je kan ook het risico nemen dat er niks gebeurd.je bent volgens mij wel verzekerd in de.maar is wat meer werk zonder zon kaart.

ik vetrek ook rond uurtje of 4 zie ik jullie daar:)
 
Wel een beetje nederlanders bij elkaar hé @ het terrein. Heb geen zin om dat hele ding over te lopen om een keer een hollander te spreken:p
 
ik vertrek morgenvroeg pas ... blijf van Zaterdag op Zondag....en zondag na 't avondeten ga ik weer terug naar m'n huisje om te pitten en de dag erna te vertrekken naar Rotterdam...

Ik vroeg mij alleen af of er nog mensen zijn die zich 't vorig jaar nog kunnen herinneren ... en weten of ik op zaterdag nog totaan het ''hollandse'' gedeelte kan komen met debus of dat ik dan ergens VER weg van jullie moet parkeren... ??
 
Het leukste is idd dat iedereen gewoon bij elkaar staat idd..

FF spoed vraag..

neemt iemand een BBQ mee ???
 
helaas doordat me scooter nog niet helemaal in elkaar zit + dat ik vanacht moet werken en dus ook niet bezig kan word het tog niks om nog te gaan:(
 
Alles is opgeladen :) CF'jes geformateerd. Filmpje (Ghost Rider) gefikt voor amusement...en auto volgetankt!... ready to go.....tenminste....als het weer een beetje meezit....want dat ziet er niet echt goed uit :(.



En jah ik ben alweer terug...onderweg alleen maar regen tegengekomen en een paar keer te horen gekregen dat het weer ging verslechteren... aangezien ik niet het risico ga nemen om met zo'n dure camera door de regen te gaan lopen ben ik maar omgedraaid.

We zien ons @ RAM. das ook tenminste een SBO-race en die MOETEN op de foto ;)
 
Last edited:
Alles is opgeladen :) CF'jes geformateerd. Filmpje (Ghost Rider) gefikt voor amusement...en auto volgetankt!... ready to go.....tenminste....als het weer een beetje meezit....want dat ziet er niet echt goed uit :(.



En jah ik ben alweer terug...onderweg alleen maar regen tegengekomen en een paar keer te horen gekregen dat het weer ging verslechteren... aangezien ik niet het risico ga nemen om met zo'n dure camera door de regen te gaan lopen ben ik maar omgedraaid.

We zien ons @ RAM. das ook tenminste een SBO-race en die MOETEN op de foto ;)

dat is dan en beetje klote voor je, want we hebben zaterdag echt een bloedhete dag gehad met veeel zon:D
 
ik heb genoten was goed weer zaterdag. brommer liep wel leuk niks verloren was telkes goed weg dus besloten een run op de bank te doen

25.3 SAE ? met evo lc..
ik weet niet hoeveel waarde ik hieraan moet hechten nog meer mensen met dit soort scores??

volgens de man van de testbank had ik de hoogste score gehaald en ik was de laatste die erop ging.

ik heb trauwens nog een filmpje waar ik tegen michel en 4 duitsers rijd.
zal em zo even posten :)
 
ik tegen zoown lange rox en wat std brommers.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=PtGsG6wj1B8"]YouTube - meinerzhagen 07 VST vs un verlenge rox (en paar duitsers[/ame]

en de 25,3pk run :p (wel een erg korte run)

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=-Q5TwUYtg0c"]YouTube - 25.3pk run meinerzhagen[/ame]

meer mensen met filmpjes of foto's?
 
Last edited:
ik heb genoten was goed weer zaterdag. brommer liep wel leuk niks verloren was telkes goed weg dus besloten een run op de bank te doen

25.3 SAE ? met evo lc..
ik weet niet hoeveel waarde ik hieraan moet hechten nog meer mensen met dit soort scores??

volgens de man van de testbank had ik de hoogste score gehaald en ik was de laatste die erop ging.

ik heb trauwens nog een filmpje waar ik tegen michel en 4 duitsers rijd.
zal em zo even posten :)


Die banken klopten voor geen kant idd, en die VERLEPTE POKKE duitsers ook bij ons aan de overkant.

Heeft er 1 zitten schijten bij ons in de party tent :| ma achteraf kan ik wel omlachen aangezien wij gelachen hebben om hen @ partytent die wegwaaide instortte e.d

Mag me since vannacht Recordhouder Lolly's noemen van Meinerz 2007 met totaal 17 lolly's, het was echt super lachen totaal geen spijt van alleen wat ik allemaal gezien heb :X

Mja ook veel gewonnen op de baan en me luchtfilter gesloopt naar een burnaktie samen met Michel en Mark.

foto's e.d e.d e.d e.d e.d e.d volgen te veel om nu te posten in 1x

Ciao of ehh Aufwiederrsnitzel
 
Back
Top