Wd40

Niekos

aka Schapie
Hai,

Ik hoor veel over deze olie (of wat het dan ook is), ze verkopen het in een spuitbusje. Maar waar gebruiken jullie het allemaal voor. En is het erg nuttig om te hebben?

Greetz Niekos
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Niekos
Hai,

Ik hoor veel over deze olie (of wat het dan ook is), ze verkopen het in een spuitbusje. Maar waar gebruiken jullie het allemaal voor. En is het erg nuttig om te hebben?

Greetz Niekos

Voor van alles, smeren van dingen, als je een gietijzer onafgedekt blok laat staan, dan spuit je dat er ff op, en verroest het niet. Uhm, dingen los halen, zoals moeren en bouten, maar ook hardnekkige roest. Kortom, voor van alles :)
 
Ik gebruik het zoals hier boven staat ook voor alles, maar ook voor sloten, als me sleutel moeilijk gaat ofzo, zulk soort dingen. Het is in iedre geval wereld spul. En Buxyman, als jij het fout gebruikt hoeft het neit gelijk kutspul te zijn :|
 
Originally posted by Ozdorp
Ik gebruik het zoals hier boven staat ook voor alles, maar ook voor sloten, als me sleutel moeilijk gaat ofzo, zulk soort dingen. Het is in iedre geval wereld spul. En Buxyman, als jij het fout gebruikt hoeft het neit gelijk kutspul te zijn :|
Ik had mn scoot toen net, ik mijn uitlaat met WB 40 sprayen, weg zwarte lak :| Ik baalde daar echt heel erg van, maar je heb gelijk, het is niet meteen kutsppul 0?
 
hihi, gaat de blanke lak daarmee weg? Woeps, heb vorige week net de grootste bus wd40 gehaalt, zodat ik dat op me uitlaat kon sprayen.

Tot nu toe nog geen problemen met de lak...maar ik zal wel ff wat anders nemen dan, ciliconenspray ofzo.

Uhm, owja: wd40 = VET goed, en ruikt lekker.
 
Originally posted by Stevie
hihi, gaat de blanke lak daarmee weg? Woeps, heb vorige week net de grootste bus wd40 gehaalt, zodat ik dat op me uitlaat kon sprayen.

Tot nu toe nog geen problemen met de lak...maar ik zal wel ff wat anders nemen dan, ciliconenspray ofzo.

Uhm, owja: wd40 = VET goed, en ruikt lekker.
Als je uitlaat echt heet is gaat het idd weg, ik gebruik ook siliconenspray
 
Back
Top