Sito Plus 'WD40'

Akintoye

Well-Known Member
Hallo, ik heb een sito plus en heb net WD40 gekocht maar moet ik het op de buitekant van de uitlaat spuiten of in de uitlaat waar de rook uit komt?
 
Advertisement - register to remove this

Gewoon op de gehele uitlaat, demper is niet zo erg interessant maar het gaat meer over de expansie.
Dan ff met een doek er goed overheen smeren.
Zo blijft je uitlaat netjes maar dit hoef je niet elke dag te doen! 1/2 x per week is voldoende met dit weer.
 
Gewoon op de gehele uitlaat, demper is niet zo erg interessant maar het gaat meer over de expansie.
Dan ff met een doek er goed overheen smeren.
Zo blijft je uitlaat netjes maar dit hoef je niet elke dag te doen! 1/2 x per week is voldoende met dit weer.

Dus ik moet gewoon over de gehele uitlaat WD40 spuiten?
 
WD-40

Hee Jongens,

Helemaal goed met die WD-40 op de uitlaat! Dit helpt erg prima tegen roesten (als je het nu en dan op doet) en het maakt het chroom ook erg mooi. Weet ook dat wd-40 erg goed werkt op polyester en plastic. even opspuiten - uitwrijven en klaar is kees.

TIP: goedkoop adres WWW.WERKENMETMERKEN.NL direct bij acties staat het in de aanbieding 5.50 euro voor 400 ml (best goedkoop)

Succes en groet Daniel
 
Hee Jongens,

Helemaal goed met die WD-40 op de uitlaat! Dit helpt erg prima tegen roesten (als je het nu en dan op doet) en het maakt het chroom ook erg mooi. Weet ook dat wd-40 erg goed werkt op polyester en plastic. even opspuiten - uitwrijven en klaar is kees.

TIP: goedkoop adres WWW.WERKENMETMERKEN.NL direct bij acties staat het in de aanbieding 5.50 euro voor 400 ml (best goedkoop)

Succes en groet Daniel

WD-40 droogt rubber en plastic uit!
Uit verschillende testen is gebleken dat WD-40 1 van de mindere middelen tegen roest is, sterker nog het is nergens echt goed in maar overal een klein beetje.
Dus handig spul om vet resten enz te poetsen en hier en daar een boutje los te krijgen maar meer ook niet.

Op de uitlaat brand het ook nog eens binnen 10km weg, elke dag NA het rijden inspuiten werkt wel effectief trouwens.
Heb je een zwarte demper kun je beter met kachelpoets de boel mooi houden, werk super.
 
Even voor de bovenstaande reageerder...... Er zijn bestanddelen in WD-40 die in een hogere dosering plastic zou kunnen uitdrogen. Dit gebeurt zeker niet met WD-40. Ik gebruik het ongeveer 15 jaar op verschillende materialen met verschillende redenen zoals: smering, losmaken, schoonmaken, conserveren en ja tuurlijk is het voor elk van deze werkzaamheden niet het beste wat er voor op de markt te verkrijgen is, maar het is wel alles in een bus en dus niet 5 verschillende bussen voor 5 verschillende werkzaamheden.
WD-40 is echt wel een van de betere multi-sprays in zijn prijsklasse.
 
Even voor de bovenstaande reageerder...... Er zijn bestanddelen in WD-40 die in een hogere dosering plastic zou kunnen uitdrogen. Dit gebeurt zeker niet met WD-40. Ik gebruik het ongeveer 15 jaar op verschillende materialen met verschillende redenen zoals: smering, losmaken, schoonmaken, conserveren en ja tuurlijk is het voor elk van deze werkzaamheden niet het beste wat er voor op de markt te verkrijgen is, maar het is wel alles in een bus en dus niet 5 verschillende bussen voor 5 verschillende werkzaamheden.
WD-40 is echt wel een van de betere multi-sprays in zijn prijsklasse.

ik spuit geen wd 40 op plastiek kopen, ik gebruik daar sileconespray voor.
 
Ik heb het vroeger eens geprobeert op plastic kappen
(metallic blauwe aerox kappen(orgineel Yamaha))
en daar zag ik na de tijd dat de verf licht begon los te laten.
dus zeker niet op plastic kappen met lak gebruiken.

Spuit het ook niet op je kenteken om die schoon te maken want daar zit zon vierkant hologrammetje op van GAIK
bromfietskentekenplaatgeelliggendmodel.jpg

en die poets je er gewoon af...
 
Ik gebruik het ongeveer 15 jaar op verschillende materialen met verschillende redenen zoals: smering, losmaken, schoonmaken, conserveren
WD-40 is echt wel een van de betere multi-sprays in zijn prijsklasse.
Ik heb het ook een jaar of 10 erg veel gebruikt totdat ik de moeite ging nemen om ook eens wat anders te gaan gebruiken.
De laatste 9 jaar gebruik ik het vrijwel niet meer, er is zoveel beters te koop.
Echt ga proberen met andere middelen en je komt er wel achter.

Wel heb je 1 busje WD-40 nodig in je schuurtje want het is ntauurlijk geen rommel en soms best wel handig.
 
Back
Top