Lijkt me heel sterk dat het hierdoor komt; maar wat voor KVS gebruik je? Lijkt me heel sterk dat dit het zal zijn maargoed, je kan t beter vragen. En jou thermostaat werkt wel nog?ja daarom, het is ook wel een raar gevalletje.
Was met een 70 cc airsal gebeurd dit met 3,7 gram rollen en wat later op 4,25 gaan rijden
yasuni r alleen flens ontgrenst.
gele veren in standaard koppeling en standaard variateur
Ik ga nu naar 50cc met deze setup kleinere sproeier natuurlijk
Vind het vooral gek dat het zo wegsmelt. is mijn tweede keer dit ook, vorige keer dacht ik dat het mijn waterpomp was dus gewoon hele deksel opnieuw besteld zodat het zeker goed was (en mooi zwart dekseltje).
Hm, zover ik in een ander topic had gelezen in rijden zonder thermostaat redelijk dom ivm je motor erg langzaam warm word, maar dat past dan weer niet in jou probleem haha….Had geen thermostaat erin, een voca temperatuur meter wel. Werd met 60kmu rijden nooit warmer dan 73 graden. (in me eentje op de scooter).
Vaak als ik thuis was van rijden 12km dan was hij net 60 graden. Dus dat zal het niet zijn. Alleen met de warmloper werd hij opeens weer 90 graden wantja dat schoepje stopte ermee.
KVS gebruik ik -> Eurol - BS6580 -26°C - 1 Liter
Is gewoon goedkoopste want dat spul heeft nooit langer dan een halve week erin gezeten. altijd wel iets met die scooter
Snap t ook niet, heb al redelijk wat roxsjes in me handen gehad en dat is t laatste waar ik last van had. Maar smelt die door een te hete kvs of door een te hete krukas?Daarom, met derbis enzo ook nooit gehoord dat iemand het wel aansluit. Is gewoon iets wat net niets toevoegt in mijn ogen.
Maar dan weten we nogsteeds niet waarom mijn waterrad schoep smelt
Oh, ik dacht dat je waterrad zelf ook smelt, hm. Apartkvs komt er niet bij, krukas zit er ook niet op. dus lijkt me sterk. toch word het inderdaad erg warm daarin.