InsaneMalebrain said:Vandaag nog de grootste n00b actie aller tijden gemaakt :|
Er zou vandaag iemand komen kijken voor mijn scooter, dus ik ging nog ff een test stukje op de dijk rijden. Wil ik optrekken, blijft het gas hangen........
Scooter achterover geslagen |(
Resultaat: 4 kappen beschadigd (waarvan 1 gescheurd), achterlicht kapot en carterkap beschadigd.
:L
Gelukkig hadden ze nog wel wat intresse, dus hoor vanmiddag of ze hem nog nemen..
Dan kappen repareren en opnieuw spuiten + nieuw achterlicht.
Jz. said:Idd echt klote want hij was echt bruut. Had je de kappen zelf gespoten :? Zo ja, iig niet met een spuitbus :# ?
Mja en nu heb je allemaal slijpsel in je versnellings bak zitten 8PTreboR said:Laatst nog...ik had ff een nieuwe as in me blok (AM6, schakel dus) gedaan. Dus ik alles dubbel checke, want ik had echt het gevoel dat ik iets vergete was. Na alles hebbe nagekeke te hebben, gewoon gaan rijde, ging gewoon goed. Totdat na ongeveeer 100km rijde, ik opeens een hoop geratel/geruis uit me versnellingsbak hoor komen, ik was vergete olie er in te doen...8P
Naar huis gelope, olie er in gedaan, en hij deed het weer zo goed als nieuw!
InsaneMalebrain said:Kappen heb ik zelf gespoten, ben namelijk autospuiter van beroep.
Dus dat is weer een gelukje. Het is allemaal makkelijk te repareren, maar het is gewoon klote dat het net weer moet gebeuren als er iemand langs komt :|
Uhm vol op je kickstarter staan met zuigerstop erin :#gieluz said:bijna willen kicken met zuigerstop er in