This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat waren jou noobacties van vroeger?

Vandaag nog de grootste n00b actie aller tijden gemaakt :|

Er zou vandaag iemand komen kijken voor mijn scooter, dus ik ging nog ff een test stukje op de dijk rijden. Wil ik optrekken, blijft het gas hangen........
Scooter achterover geslagen |(

Resultaat: 4 kappen beschadigd (waarvan 1 gescheurd), achterlicht kapot en carterkap beschadigd.

:L

Gelukkig hadden ze nog wel wat intresse, dus hoor vanmiddag of ze hem nog nemen..
Dan kappen repareren en opnieuw spuiten + nieuw achterlicht.

Idd echt klote want hij was echt bruut. Had je de kappen zelf gespoten :? Zo ja, iig niet met een spuitbus :# ?

Laatst nog...ik had ff een nieuwe as in me blok (AM6, schakel dus ) gedaan. Dus ik alles dubbel checke, want ik had echt het gevoel dat ik iets vergete was. Na alles hebbe nagekeke te hebben, gewoon gaan rijde, ging gewoon goed. Totdat na ongeveeer 100km rijde, ik opeens een hoop geratel/geruis uit me versnellingsbak hoor komen, ik was vergete olie er in te doen...8P

Naar huis gelope, olie er in gedaan, en hij deed het weer zo goed als nieuw!

Jz. said:
Idd echt klote want hij was echt bruut. Had je de kappen zelf gespoten :? Zo ja, iig niet met een spuitbus :# ?

Kappen heb ik zelf gespoten, ben namelijk autospuiter van beroep.
Dus dat is weer een gelukje. Het is allemaal makkelijk te repareren, maar het is gewoon klote dat het net weer moet gebeuren als er iemand langs komt :|

Mja en nu heb je allemaal slijpsel in je versnellings bak zitten 8P

InsaneMalebrain said:
Kappen heb ik zelf gespoten, ben namelijk autospuiter van beroep.
Dus dat is weer een gelukje. Het is allemaal makkelijk te repareren, maar het is gewoon klote dat het net weer moet gebeuren als er iemand langs komt :|

Idd had ik dus ook met mijn scooter :| Werd omgegooid 1 dag voordat iemand hem op zou komen halen Zit nu nog steeds te wachten op geld van zijn verzekering en ben ondertussen alweer bijna 2 maanden verder :L

Bij het afstellen van een straatsetupje je bougie laten vallen op de straat en daarna gek staan te kijken doordat die niet wil vonken, omdat het plaatje tegen het pinnetje zat :X

circlipjes vergeten en die andere gewoon bijna een week mee gereden
en het de sporen van de zuigerpen gewoon over een spoeler heen gelopen.. en nog gewoon steeds lopen

Bezig met een vriend aan zijn scooter. Ik het achterlicht gesoldeert en aangesloten en hij de rollen van de vario aan het vervangen. Ik denk toch maar even testen of het achterlicht werkt, dus draai sleutel om en druk op de electrische start. Hoor ik allemaal geratel zie ik die vriend helemaal verbijsterd zitten met allemaal variorollen in zijn haar :+

Post van 2 jaartjes terug
Terrox
[NHO]TUNING

en de trekkracht verbeterd aanzienlijk met een binnenrotor
heeft iemand mischien een korte how-to over het aansluiten van een killswitch>?
als je gas blijft hangen kan het nl ook erg handig zijn

:emo:

hallo mijn acties zijn:
1. reed al lang scooter voor mijn 16 verjaardag en op de dag zelf rij ik hem total los tegen een stil staande auto.
2. denk dat er motor olie in mijn carter deksel moest
3. zuiger verkeerd om in de cilinder
4.elke week de letters van de banden weer wit maken (deden we zo'n 10 jaar geleden) met tipex niet wetende dat er ook banden verf bestond zodat het langer wit bleef.
5. gaatjes in je lucht filter en uitlaat boren en denken dat je er door harder reed