Wat voor uitlaat? Speedfight 2ls

PREEFORT58

Well-Known Member
Inmiddels zit ik al een half jaar met deze vraag.
Wat voor uitlaat is dit?
De speedfight 2 heb ik 2e hands gekocht in het eerste geval dacht ik dat dit een standaard uitlaat was maar het bleek een "snelle uitlaat" te zijn, ik vindt deze erg op de gianelli sprint lijken maar die lijken alleen op 100cc motors/scooters te passen.
Ook is het zo dat de scooter "maar" 60km/h loopt hoort dit? Of moet ik nog afstellen (ik ben namelijk helemaal niet bekend in het opvoeren van scooters)
Als het blijkt dat deze niet harder kan dan 60 wil ik er een gianelli of een sito+ ondergooien
-gianelli vindt zelf mooi en niet duur (schijnt ook een goed merk te zijn zeggen vrienden van me)
-sito+ is niet opvallend en loopt ook niet al te hard

Het liefst zou ik hem rond de 75 wilt laten lopen, kan dat met me oude uitlaat of moet ik daar minimaal een gianelli of een sito voor gaan kopen?

Thx alvast
 
Advertisement - register to remove this

Durf niet te zeggen welke uitlaat het is. Wat wel kan zijn is dat er nog een ring in de uitlaat zit bij de flens. Dit is de begrenzer. Deze eruit halen en waarschijnlijk de scooter iets anders afstellen.
 
Een SF2 gaat met standaard uitlaat zo'n 85/90 op de teller (onbegrensd) , dus sneller kan het zeker wel.

Deze uitlaat valt ook niet op , de standaard uitlaat ziet net zo uit.
 
Back
Top