Wat voor tecnigas uitlaat is dit?

PiaggioFreak1996

Well-Known Member
Hallo forumleden.

Heb vandaag voor 10eu een teruglopertje van een scooterzaak overgenomen om te kijke hoeveel het nou zou schelen met mijn esm 024 runner pijp.

Alleen heb ik geen idee wat voor type tecnigas het is, verkoper zei alleen dat ie al makkelijk 10plus jaar op zolder lag.

Setup is:
Black throphy 70cc
Malossi vario
17.5 carb
Groene drukveer
4.8 rollen(zijn te licht komt morgen 5.5 in)
Sproeier 72(carb afstelling komt ook nog

Gaat om een gilera stalker ac
 

Attachments

  • 20190907_164631.jpg
    20190907_164631.jpg
    341 KB · Views: 25
Advertisement - register to remove this

Das een goedkope oude tecnigas voor 50cc, zag ze regelmatig eind jaren 90
Heb er destijds ook een gehad met een carbon demper die ik kapot reed met een 70cc :tearsofjoy:
Liep niet veel harder dan een onbegrensde uitlaat, iets meer trekkracht
Als je toch al een terugloper er op zet, kun je er beter een op zetten die presteert zoals n yasuni R ofzo
 
Das een goedkope oude tecnigas voor 50cc, zag ze regelmatig eind jaren 90
Heb er destijds ook een gehad met een carbon demper die ik kapot reed met een 70cc :tearsofjoy:
Liep niet veel harder dan een onbegrensde uitlaat, iets meer trekkracht
Als je toch al een terugloper er op zet, kun je er beter een op zetten die presteert zoals n yasuni R ofzo
Bedankt voor de snelle reactie, ja ik had al een vermoeden dat het niet veel soeps zou zijn.

Ach voor een tientje als ik er een maandje plezier van heb is het niks te duur geweest dan ga ik naar deze inderdaad wel zoeken voor een yasuni r.
 
Tecnigas NEXT oud model (of eerste model) Zelf nog eentje gehad onder mijn peugeot vivacity.. Ging toch wel 80km/u op de teller ongeveer.

Is een goede 50cc uitlaat. Op 70cc kan je demper eraf komen wegens teveel expansie druk. En ze roesten best wel snel als je er geen olie omheen doet.
 
Back
Top