Wat is een goede uitlaat voor een peugeot scooter

R

rickluten

Guest
Hallo iedereen!

Zouden jullie mij kunne vertellen wat voro blok speedfight heeft? het gaat om de eerst speedfight dus Peugeot Speedfight 1, ik wil graag een goeie uitlaat er voor hebben, ik wil een mooie en snelle uitlaat, en geen technigas.
Ik wou graag een yasuni , leovince, gianelli ofso, zeg maar wat leuks en leifst ook link weet ik welke ik meot bestellen,
Maar wil ook graag weten wat voor blok een speedfight heeft, is dit een piaggio blok ? of een verticaal blokje ofzo?


gr9||6
 
Advertisement - register to remove this

Sito plus , std uitlaat..

mja , als je perse een andere uitlaat wilt , een Leovinci of yasuni R doet het wel goed..

Peugeot is Peugeot , en wel verticaal en het nieuwe type blok maar meestal staat er wel bij voor welke scooter het is..
 
ok dankjewel, dus ik meot kijken naar uitlaten voor peugeot maakt niet uit of het voro speedfight 2-3 is of voor jetforce?

gr
 
een standaard uitlaat werkt het beste op een speedfight.
en nee een uitlaat voor de jetforce past niet op een speedfight.
zoek/kijk naar een orginele speedfight uitlaat.
 
Hoezo werkt een Standaard uitlaat het best? Toen ik mijn Hebo Gara erop zetten ging hij echt 10x beter hoor. En je kan beter een Tecnigas nemen dan een leoviesekutbende.
 
juist een Leovinci loopt zeer goed ,en Gara is nou juist niet 1 van de toppers perse..

een std uitlaat doet het HEEL goed op een std SF , een andere uitlaat voegt bijna niks toe en soms alleen maar meer gedoe terwijl je koppel niks beter word en je topsnelheid niet hoger word of enkel een kmtje..

mits goed afgesteld rijdt en SF met een std uitlaat in verhouding mooier dan 1 met een zogenaamde snelle uitlaat ..

een Leovinvi Navigator bijv. doet het ook heel goed @ SF , veel koppel en toch nog zó'n 95/100 @ teller met een LC ..

het voegt gewoon eigenlijk niks toe zo'n snelle pijp , zover je het snel kunt noemen ;)
 
Nee Gara is ook geen topper inderdaad, maar het trok VEEL harder dan een standaard pijp en de top ging 6 km/h omhoog.
 
maar wil liever geen standaard uitlaat, dus dan word het denk ik en leovince uitlaat of een yasuni:) maar heb wel AC en niet LC is AC sneller dan? volgens mij maakt het niet zoveel uit,

gr
 
haha ja aerox vind ik wel lachen maar van mij hoeft het geen 90 te lopen ik heb een twinner pipe maar tegen stoeprand gekomen dus afgeknapt zoek nu andere maar leovince is dus wel goede pijp? en is een powerfilter verstandig?

gr
 
leovinci wel redelijk , R nog wat beter.

Powerfilter waardeloos..

een Aerox kun je niet vergelijken met een Peugeot , onderling verschillen ze nogal..
 
ok ik denk dat het een yasuni word of een leovince,
Maar ik vind die filter zo lelijk op mijn blok, is er een mogelijkheid om het te verbergen?

of een andere filter?
 
Yasuni R word verlassen de boel, maat van mij heeft dat ook gedaan ( met het risico dat ie alsnog kut liep ) en dat gebeurde ook, uitlaat ophanging moest ingekort worden. Voor peugeot jetforce is er wel bidalot die uitlaten passen er gewoon goed op en hebben een hoge top ( mits totaal ontgrensd ) Als ik jouw was zou ik voor een leovince gaan ( TT of ZX ligt eraan of je het dubbele wilt betalen voor dezelfde uitlaat alleen dan met chroom )
 
Yasuni R lijkt mij wel een véél betere keuze dan een leovince hoor. En dat verlassen... wtf? Ik heb nog een op mijn TKR gehad (zelfde motor) en die paste gewoon perfect, niets op aan te merken zonder ook maar iets aan te passen...
 
Een 'R' hoef je niks voor te verlassen, pas als je hoogtoeriger wilt. Zoals C16/c20/c21 enz.

Verder kun je beter gewoon je originele luchtfilter behouden. Powerfilter ziet al helemaal niet uit op een peugeot blok en het is ook nog eens erg overbodig om een powerfilter ofzo erop te zetten.
 
Last edited by a moderator:
Ik heb zelf een Doppler S3r op mijn scooter, bevalt me ook goed. Is denk ik wel een beetje te vergelijken met een Yasuni R of niet Melf ?
 
weet ik veel :*

nog nooit een Doppler gehad :p

en dat hoeft ook niet van mij omdat ik weet dat een R gewoon goed is ;)

maar een doppler zal van wat ik in de jaren meegekregen heb niet veel onderdoen aan een R nee..

moet wel zeggen dat een Peugeot vrij makkelijk goed rijdt..
 
Back
Top