wat te doen,sleutel in buddy

CrazyScoot

Well-Known Member
Tja.. hoe kan ik nu me buddy open krijgen? Me sleutel zit ERIN en heb geen reserve meer..


daarom een paar vragen:

Hoe krijg ik die buddy open,of de sleutel eruit,zonder dat de scoot beschadigd word?

Is een nieuw contactslot/buddyslot makkelijk te installeren , die van easyparts? het gaat om een Ditech.


Alvast bedankt voor de reacties,
CrazyScoot
 
Advertisement - register to remove this

Bij een sr kan je em dan echt niet meer openmaken... Ook de kappen kunnen er dan niet af helaas.
Mayb een idee om de kap boven het wiel eraf te halen en een gaatje in je buddy te boren? kan je dat later weer dicht maken met polyester.
Heb je trouwes geen reservesleutel? ;)
 
dit was de reserve sleutel *DOM*

Hand eronder heeft weinig zin, lukt niet echt..
En ik ken verder niemand met een SR..
Is er een manier om het tog open te krijgen al moet het slot kapot? Sloten maker, kan die het wel? Is dat duur?
 
Heb het ook al vaak gehad!! Als je je achterlichten eraf schroeft, zitten daar 2 gaten in je frame.. pak een zaklamp en een lange platte schroevendraair, en wip er een palletje omhoog en voila... open!!!!

Moet wel veel geduld hebben.. volgens mij is het het linker gaatje als je er achter staat.

Suc6... Maarten
 
En anders had je ff de elektrische tandenborstel (zonder borsteltje) erin kunnen proppen...
kan je de goedkopere sloten ook mee openkrijgen (palletjes trillen omhoog)
En met een paperclip en schroevendraaier kom je ook aleen heeeel eind (paperclip voor palletjes weg te drukken, schroevendraaier om m open te draaien)
 
Originally posted by Remon
Bij een rox kan je ook mt een beetje proppen je hand eronder doen, heb zelf ook 2 keer meegemaakt, duss;)

Bij een vriend van mij met rox gaat de buddy ook niet meer open (dat kabeltje is uit het houdertje geschoten), maar daar krijg je dus echt NIET je hand tussen.
En dan nog, kun je nooit dat haakje opzij trekken...
Iemand suggesties?
 
Originally posted by $aint
Bij een vriend van mij met rox gaat de buddy ook niet meer open (dat kabeltje is uit het houdertje geschoten), maar daar krijg je dus echt NIET je hand tussen.
En dan nog, kun je nooit dat haakje opzij trekken...
Iemand suggesties?

Als die rox iets ouder is, is het palletje vaak al wat versleten. Kon die van mij met een ferme ruk zo open trekken zonder sleutel. Bij een maat van me, die er een koordje aan had, kon je hem helemaal gemakkelijk 'openbreken'.

Net als de tankdop, trouwens :)
 
Bij Typhoon en Sym Jet is het best goed te doen, zadel beetje heen en weer schommelen terwijl je er aan trekt.. en dan in 1x een goede snok geven terwijl je heen en weer gaat...

Zo heb ik al menig maal mijn buddy opengekregen :rolleyes:

Maar of het bij een Rox lukt?? Ff proberen :D
 
bij runner zelfde verhaal... met die koort die aan de achterkant over het zadel zit het zadel omhoog trekken en achter tegen het zadel ( vanaf de spoiler kant ) rammen tegen het zadel en voila :)

wel beter dat het is gelukt crazyscoot!
 
Back
Top